اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۴۵۰
۱۴۰۱
۱۴۰۱
پ

قایدی و محبی به چه درد استقلال می‌خورند؟

پیشکسوت استقلال نسبت به نقل و انتقالات این باشگاه انتقادات تندی را مطرح کرد.

همشهری آنلاین: ادموند اختر با اشاره به اینکه قراردادهای اکثر فوتبالیست‌ها بیش از حد زیاد است، اظهار داشت: کدامیک از بازیکنان در فوتبال ایران هستند که ارزش گرفتن پول‌های میلیاردی را داشته باشند؟ شاید تعداد کمی از بازیکنان لیاقت این را دارند که در لیگ برتر اندازه واقعی خودشان پول بگیرند. کدام بازیکن است که حتی با قراردادهای پایین نمی‌خواهد به استقلال بیاید؟ تیم فوتبال بزرگ استقلال اسم دارد و هیچ مشکلی برای جذب بازیکن ندارد. اگر می‌گویند که سقف بودجه مانع شده تا بازیکن خوب بگیریم به خاطر این است تا فرار رو به جلو کنند و می‌خواهند هواداران را سرگرم کنند تا اگر احیاناً تیم قهرمان نشد بگویند که ما قبلاً گفته بودیم.

وی در مورد جذب بازیکن ملی‌پوش برای تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: بازیکن اسمی مثل مهرداد محمدی را گرفته‌اند، ولی استقلال بازیکن باکیفیتی جذب نکرده است. مهدی قایدی و محمد محبی را می‌خواستند حفظ کنند، این دو بازیکن فصل قبل به چه دردی خوردند؟ چه کاری برای استقلال کردند؟ فصل قبل استقلال قهرمانی را در دو دیدار دربی از دست داد. در صورتی که بازیکنی که پول خوب می‌گیرد باید در بازی‌های بزرگ هم مثمرثمر باشد، درحالیکه بود و نبود آنها هیچ فرقی نداشت.

*نکونام می‌دانست در استقلال چه خبر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بزرگترین شانس استقلال این بود که محبی و قایدی از تیم رفتند. آنها فقط اسم بزرگ داشتند و خوب شد برای ماندن‌شان باشگاه هزینه نکرد و می‌توانند با سایر بازیکنان جوان نتیجه بگیرند. استقلال با تیم امیدش هم بازی کند جز سه تیم اول لیگ برتر خواهد شد. بازی قایدی به درد هواداران می‌خورد، چون تماشاگرپسند بازی می‌کند، اما موقعی به درد می‌خورد که تیم قهرمان می‌شد.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه سرمربی قولی برای قهرمانی نمی‌دهد، تصریح کرد: جواد نکونام می‌دانست در استقلال چه خبر است و سرمربی این تیم شد. اگر استقلال بهترین بازیکنان جهان را هم بگیرد سرمربی نمی‌تواند قول بدهد که تیم را قهرمان خواهد کرد.

*نباید یک مدیر بدهی بالا بیاورد، برود و پاسخگو نباشد

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی باشگاه استقلال چیست، تاکید کرد: ثبات مدیریتی وجود ندارد. الان هم علی خطیر به عنوان مدیرعامل آمده، باید ۲ سال به او وقت بدهند تا استقلال قهرمان شود. مشکل مدیریتی داریم که مدیر نمی‌داند تا چه زمانی در باشگاه خواهد ماند. خطیر باید مشکل مالی را حل کند، چون بدهی‌ها استقلال را اذیت می‌کند. مدیرعامل نمی‌داند بدهی را بدهد، پول بیاورد یا بازیکن بگیرد، چه کار باید بکند؟ بدهی را مدیران قبلی به بار آورده‌اند ولی باید مدیر بعدی پرداخت کند. 

اختر در پایان خاطرنشان کرد: نباید یک مدیر بدهی بالا بیاورد، برود و پاسخگو نباشد. اگر بدهی‌ها تسویه شد و سپس علی خطیر بدهی بالا آورد، باید پاسخگو باشد. تمام استقلالی‌ها باید دست به هم بدهند تا مشکلات گذشته را برطرف کنند. سپس بعد از برداشتن موانع و بدهی‌های قبلی باشگاه، مدیرعامل و سرمربی کارشان را به خوبی انجام بدهند تا دیگر شاهد اتفاقات تلخی مانند حذف از آسیا و هزینه‌های بیهوده نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج