۱۳۳۲۴۸۷
۳۳۸۷
۳۳۸۷
پ

هت‌تریک مهدوی‌کیا در ساخت لژیونر

این روزها با انتقال بازیکنان جوان به خارج از فوتبال ایران، معمولا نام آکادمی کیا هم شنیده می‌شود.

همشهری‌آنلاین: آکادمی کیا چند سال پیش بود که با نگاه ویژه مهدی مهدوی‌کیا و انتقال تجربیات حضور بلندمدتش در آلمان در جنوب شهر تهران تاسیس شد و با تمام مشکلاتی که بر سر راه اسطوره فوتبال ایران در این سال‌ها وجود داشته، راهش را برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارد، با سماجت ویژه دنبال کرده است.

در حالی که بازیکنان آکادمی کیا از نظر سنی و فنی در حال رشد هستند، مهدی مهدوی کیا با رهبری هادی مهدوی‌کیا امتیازی در لیگ دسته سوم هم خریداری کرده تا آنها را رفته رفته مهیای مسابقات و رقابت‌های بزرگ‌تر کند.

البته در همین بین بازیکنانی که عملکرد قابل توجه‌تری داشته‌اند، در سن پایین به عنوان لژیونر نامشان مطرح شده که در سال‌های اخیر می‌توان به انتقال یادگار رستمی و محمدامین دوستعلی اشاره کرد.

اما به تازگی یکی از استعدادهای پرورش یافته در آکادمی کیا یعنی امین پیل‌علی هم به فوتبال قطر رفته، تا نامش را به عنوان سومین لژیونری که مهدوی‌کیا برای فوتبال ایران به ارمغان آورده مطرح کند. امین هشت سال قبل و از سطح نونهالان وارد آکادمی‌کیا شده و پس از بازی در همه رده‌های سنی باشگاه تا بزرگسالان، حالا رویاهای خود را در قطر دنبال خواهد کرد.

هت‌تریک مهدوی‌کیا در ساخت لژیونر

بی‌شک دیدن آینده بازیکنانی که در آکادمی کیا پرورش یافته‌اند و همینطور سرنوشت تیمی که مهدوی‌کیا در لیگ دسته سوم به رقابت‌های فوتبال ایران وارد کرده، یکی از اتفاقات جذاب سال‌های آینده فوتبال ایران خواهد بود؛ نسلی که کاپیتان سابق تیم ملی و هامبورگ سعی کرده آنها را با روش‌های روز دنیا پرورش دهد و حالا برخی از آنها در حال شکوفا شدن در سطح جهان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج