adexo3
۱۳۳۲۵۴۹
۱۴۶۲
۱۴۶۲
پ

اشتباه عجیب MLS در مراسم معارفه بوسکتس

حساب توئیتری لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا برای خوشامدگویی بوسکتس به این لیگ دچار اشتباه شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه اینتر میامی با عقد قراردادی دو ساله به طور رسمی سرخیو بوسکتس را به خدمت گرفت و بامداد امروز (دوشنبه - به وقت تهران) در مراسمی خاص به همراه لیونل مسی به عنوان بازیکنان جدید این تیم آمریکایی به هواداران معرفی کرد. این هافبک اسپانیایی که در پایان فصل اخیر به حضور ۱۸ ساله‌اش در بارسلونا پایان داد؛ در اینتر میامی پیراهن شماره «۵» را به تن خواهد کرد.

بوسکتس ۳۴ ساله در مراسم معارفه‌اش گفت: خیلی خوشحالم که اینجا در میامی هستم. این مایه مباهات من است که حالا عضوی از این تیم هستم. می‌خواهم از مدیران این باشگاه، دیوید بکام و البته ژاوی هرناندس (سرمربی بارسا) تشکر کنم که انتقال من به اینترمیامی را ممکن کردند. برای شروع کارم با تیم جدیدم بسیار هیجان‌زده هستم.

در این بین اما صفحه رسمی «MLS» در شبکه اجتماعی «توئیتر» اشتباه بدی برای خوشامدگویی از بوسکتس برای ورود به این لیگ مرتکب شد و در پستی که منتشر کرده؛ به جای استفاده از عکس این هافبک اسپانیایی، عکس آلوارو آربلوا که جام قهرمانی جام جهانی را در دست دارد، منتشر کرد.

اشتباه عجیب MLS در مراسم معارفه بوسکتس

سرخیو بوسکتس در 722 بازی برای بارسا به میدان رفت و به این تیم برای کسب 31 جام مختلف کمک کرد که عبارتند از 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، 8 قهرمانی در لالیگا، 3 قهرمانی در سوپرجام اروپا، 7 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 7 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

او که بین سال‌های 2009 تا 2022 در عضویت تیم ملی فوتبال اسپانیا بود، قهرمانی در جام جهانی 2010، قهرمانی در یورو 2012 و قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا 23-2022 را هم  با این تیم تجربه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج