اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۸۷۶
۱ نظر
۲۴۴۰
۱ نظر
۲۴۴۰
پ

برگه ترخیص سرباز سرلک در دستان ژنرال

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درمورد ادامه حضور میلاد سرلک در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اینکه سازمان نظام وظیفه طی نامه‌ای اعلام کرد که سرلک باید در ابتدای شهریورماه خودش را به نظام وظیفه معرفی کند، شایعات زیادی پیرامون این بازیکن مطرح شد.

فرهیختگان: در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درمورد ادامه حضور میلاد سرلک در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اینکه سازمان نظام وظیفه طی نامه‌ای اعلام کرد که سرلک باید در ابتدای شهریورماه خودش را به نظام وظیفه معرفی کند، شایعات زیادی پیرامون این بازیکن مطرح شد. در همین راستا یکی از مسئولان نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: «طبق استعلامی که ما از سازمان نظام وظیفه گرفته‌ایم میلاد سرلک از ابتدای شهریور‌ماه سرباز حساب خواهد شد، اما اگر در لیست تیم ملی باشد مشکلی برای ادامه حضور او در تیم پیش نخواهد آمد. با توجه به این مساله حضور سرلک در لیست تیم ملی که در هفته اول شهریور‌ماه اعلام می‌شود، بسیار حیاتی خواهد بود. اگر او در این لیست نباشد آن وقت ادامه حضورش در پرسپولیس ممکن نخواهد بود، در غیر این صورت هم او همچنان می‌تواند برای تیم بازی کند.»

آنچه مشخص است سرلک از هفته اول لیگ برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، اما اینکه از ابتدای شهریور تا زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی تکلیف سرلک چه خواهد بود را از یکی از مسئولان سازمان نظام وظیفه سوال کردیم که در پاسخ به «فرهیختگان» گفت: «آنچه مشخص است سرلک برای ادامه بازی در لیگ برتر فقط نیاز به دعوت دوباره به تیم ملی دارد و در شرایط فعلی او فقط می‌تواند تا یکم شهریور‌ماه برای پرسپولیس بازی کند. بعد از آن باید منتظر لیست تیم ملی بماند تا تکلیفش مشخص شود. البته انتظار می‌رود که او در لیست تیم ملی باشد، از این جهت که پیش از این موارد مشابه زیاد بوده است. بازیکنانی که بعضا به تیم ملی فقط دعوت شده‌اند و فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و به‌خاطر همین ملی‌پوش شدن تا قبل از ۳۰سالگی به سربازی نرفته تا بتوانند در لیگ برتر بازی کنند.»

اما نکته جالب اینجاست که سازمان لیگ در‌نظر دارد دربی هفته پنجم لیگ برتر را قبل از فیفا‌دی شهریورماه برگزار کند. این در‌حالی است که فیفا‌دی از تاریخ ۱۳‌شهریور آغاز می‌شود و این یعنی اینکه دربی همان‌طور که در «فرهیختگان» نوشته بودیم بین نهم تا یازدهم شهریور برگزار خواهد شد.

در‌حالت طبیعی امیر قلعه‌نویی لیست تیم ملی را دو سه روز قبل از آغاز فیفا‌دی اعلام خواهد کرد و اگر قرار باشد دربی پایتخت هم در این مقطع انجام گیرد، طبیعتا سرمربی تیم ملی لیستش را بعد از این مسابقه اعلام می‌کند. مشکل اینجاست که سرلک در تاریخ یکم‌ شهریور باید خودش را به نظام وظیفه معرفی کند و منتظر بماند تا لیست تیم ملی اعلام شود.

در چنین شرایطی سرلک احتمالا نتواند پرسپولیس را در دربی احتمالی همراهی کند. در این میان باید دید امیر قلعه‌نویی چه تصمیمی خواهد گرفت. مسلما هواداران پرسپولیس سرمربی تیم ملی را تحت فشار خواهند گذاشت تا هم سرلک را در لیست مدعوین به تیم ملی قرار دهد و هم اینکه لیست را زودتر اعلام کند تا او بتواند در بازی‌های لیگ و علی‌الخصوص دربی به میدان برود.

در سوی مقابل هواداران استقلال هم از قلعه‌نویی توقع دارند که سرلک را در بین دعوت‌شدگان به تیم ملی قرار ندهد یا حداقل لیستش را زمانی اعلام کند که سرلک نتواند در دربی بازی کند. در این میان باید به این نکته هم اشاره کرد که ‌ای‌کاش قانون‌گذاران به‌گونه‌ای قوانین را تدوین می‌کردند که کمترین شک و شبهه‌ای در آن ایجاد نمی‌شد و چنین چالش بزرگی به‌وجود نمی‌آمد.

این موضوع یک چالش برای سرمربی تیم ملی خواهد بود. شاید در گذشته بازیکنان زیادی بوده‌اند که در مقاطع مختلف به تیم ملی دعوت شده‌اند تا بتوانند سربازی نرفته و در لیگ برتر بازی کنند، اما این بار موضوع میلاد سرلک به شکل عجیبی خبرساز شده است. مخصوصا اگر این ماجرا به دربی پایتخت هم ربط داده شود که حسابی خبرساز خواهد شد. به‌نظر می‌آید قلعه‌نویی باید خودش را برای این چالش آماده کند و مسلما او هر تصمیمی که بگیرد با واکنش هواداران قرمز یا آبی مواجه خواهد شد.

از ما نشنیده بگیرید اما قلعه‌نویی بعد از انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم ملی با تماس یحیی گل‌محمدی برای دعوت سرلک به تیم ملی مواجه ‌شد که این اتفاق در ایام عید رخ داد. چه‌بسا اگر او در آن مقطع به تیم ملی دعوت نمی‌شد باید همان موقع خودش را به نظام وظیفه معرفی می‌کرد. اتفاقی که احتمالا باز هم تکرار شود؛ هر‌چند سرلک در فصل گذشته یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و دعوتش به تیم ملی از سوی قلعه‌نویی اصلا نمی‌تواند عجیب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایشان باید بره خدمت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج