adexo3
۱۳۳۳۴۳۶
۶۴۸۳
۶۴۸۳
پ

یامگا آب پاکی را روی دست نکونام ریخت

در روزهای اخیر موضوع پرداخت نشدن پول یامگا به قدری مهم بود که به سوژه اصلی طرفداران استقلال هم تبدیل شد.

خبرورزشی: در روزهای اخیر موضوع پرداخت نشدن پول یامگا به قدری مهم بود که به سوژه اصلی طرفداران استقلال هم تبدیل شد.

کوین یامگاه هافبک مدافع ۲۶ ساله تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم از باشگاه وایله نروژ به این تیم پیوست پس از آقای گلی در فصل اول حضورش در جمع آبی‌پوشان، در لیگ برتر گذشته نیز توانست با ۷ گل زده بعد از قایدی و محبی سومین گلزن استقلال لقب بگیرد. به همین خاطر این بازیکن با اخلاق و موثر در ترکیب تیم استقلال به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نزد هواداران این تیم نیز تبدیل شد.

یامگا با حضور در ۲۶ بازی استقلال که از ابتدا برای این تیم به میدان رفت  دقیقه ۲۲۲۱ دقیقه برای استقلال در میدان حضور یافته بود. او سرانجام در دقیقه بیستم بازی برگشت مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و دیگر نتوانست برای آبی پوشان بازی کند.

حالا و در شرایطی که طرفداران استقلال نگران پرداخت نشدن به موقع پول یامگا و قطع همکاری اش با استقلال هستند از اردوی تیم آبی تهران خبر می‌رسد این بازیکن در صحبت با جواد نکونام آب پاکی را روی دست سرمربی استقلال ریخته است. افراد نزدیک به کادر فنی آبی پوشان معتقدند یامگا به نکونام گفته می‌تواند مدتی دیگر صبر کند تا پولش آماده شود. یامگا که از حضور در جمع بازیکنان استقلال راضی به نظر می‌رسد و جو این تیم را دوست دارد گفته تنها به دلیل علاقه‌مندی‌اش به استقلال و حمایت هواداران این تیم این فرصت را ایجاد می‌کند که باشگاه استقلال پس از عبور از شرایط بحرانی فعلی در فصل یارگیری بتواند حق و حقوقش را به موقع بپردازد.

کوین یامگا از اولین روز تمرین استقلال در تهران خودش را به کشورمان رساند و در این مدت با آمادگی کامل در خدمت تیم بوده است. او در دربی برگشت از ناحیه کشاله ران دچار پارگی داخلی عضله شد اما حالا با گذشت سه ماه از آن تاریخ در شرایط مطلوب آماده بازگشت به میادین است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج