اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۴۵۱
۴۷۷۰
۴۷۷۰
پ

طارمی، میلان را با گل فراموش کرد!

ستاره ایرانی پورتو با نمایش درخشان در یک بازی دوستانه نشان داد به حواشی نقل و انتقالاتی توجهی ندارد.

ورزش سه: ستاره ایرانی پورتو با نمایش درخشان در یک بازی دوستانه نشان داد به حواشی نقل و انتقالاتی توجهی ندارد.

حدود یک ماه است شایعه حضور مهدی طارمی در تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا جدی‌تر شده و همه دوستان نزدیک و رسانه‌های معتبر صحبت از پیوستن این ستاره فوتبال ایران به باشگاه آ. ث. میلان داشتند، اما درخواست بالای پورتو برای صدور رضایت‌نامه کاری کرد تا این انتقال به طور قطعی سر نگیرد و این بازیکن به کارش در تیم پرتغالی ادامه دهد.

طارمی، میلان را با گل فراموش کرد!

مهدی طارمی ساعاتی پس از اینکه خبر عدم انتقالش به میلان به طور قطعی منتشر شد، با نظر سرخیو کونسیسائو در ترکیب ابتدایی پورتو در مسابقه تدارکاتی پیش فصل مقابل کاردیف انگلیس قرار گرفت که توانست نمایش درخشانی در شب پیروزی پُر گل تیمش داشته باشد.

ستاره ایرانی پورتو سه روز پس از اینکه در فهرست دیدار دوستانه مقابل پورتیموننسی حضور نداشت و حتی به‌عنوان یار جانشین استفاده نشد، شنبه شب در حالی به ترکیب تیمش بازگشت که پیش‌بینی می‌شد بخاطر اخبار نقل و انتقالاتی شایعه روحیه بالایی نداشته باشد و نتواند عملکرد همیشگی را ارائه کند، اما بازهم فوق‌العاده ظاهر شد.

 

تیم فوتبال پورتو در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب(به وقت ایران) مقابل کاردیف انگلیس، یکی از تیم‌های چمپیونشیپ قرار گرفت که مهدی طارمی را در کنار تونی مارتینز در خط حمله داشت و با درخشش این دو بازیکن توانست به یک برد پُر گل برسد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۱۶ پاس در عمق از میانه زمین را بدون مکث، یک‌ضرب و با دید استثنایی مجددا رو به جلو پاس داد تا تونی مارتینز در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و پس از یک شوت ریباند شده، گل اول بازی را مقابل کاردیف انگلیس به ثمر رساند.

طارمی، میلان را با گل فراموش کرد!
طارمی، میلان را با گل فراموش کرد!

پورتو قبل از پایان نیمه اول یک گل دیگر توسط تونی مارتینز به ثمر رساند، اما در دقیقه ۵۰ صاحب یک ضربه پنالتی روی حرکت گالنو و خطای هند بازیکن کاردیف شد که مهدی طارمی مثل همیشه با شوت مطمئن به مرکز دروازه توپ را به تور چسباند تا نخستین گل پیش فصل خود را برای تیم پرتغالی به ثمر رسانده باشد.

کونسیسائو در شب درخشان مهدی طارمی که یک گل زد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشت، تصمیم به تغییر او در دقیقه ۷۵ گرفت که فران ناوارو، بازیکن جانشین او نیز دو دقیقه بعد توانست گلزنی کند تا به برتری ۴ بر صفر در این دیدار دوستانه مقابل کاردیف برسند.

مهدی طارمی که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال توانست با ۲۲ گل زده در ۳۳ مسابقه به‌عنوان آقای گلی دست پیدا کند و هفت پاس گل هم بدهد، با نمایش درخشان در دیدار تدارکاتی پیش فصل مقابل کاردیف انگلیس نشان داد برای فصل جدید هم انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد در چهارمین سال پیاپی حضورش در پورتو بازهم موثر ظاهر شود.

طارمی، میلان را با گل فراموش کرد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج