اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۵۵۸
۴۳۳۲
۴۳۳۲
پ

عارف غلامی هم به سرنوشت یک استقلالی دچار شد

عارف غلامی هنوز با استقلال به توافق نرسیده است اما به نظر می رسد باید به اردوی تیم آبی برگردد و همانند حسین حسینی خواسته های مالی خود را کاهش دهد.

خبرورزشی: ابتدای فصل آماده سازی، جواد نکونام مخالف حضور عارف غلامی در اردوی تیمش بود اما به دنبال حضور عارف غلامی در کمپ ناصر حجازی و صحبت با سرمربی تیم استقلال تکلیف حضورش در اردوی آبی ها مشخص و قرار شد بعد از حضوردر باشگاه و صحبت با علی خطیر قرارداد خود را با استقلال به مدت دو فصل دیگر تمدید کند. به این خاطر که قرارداد او به پایان رسیده و برای تمدید باید حداقل قرارداد دو ساله امضا کند. این قرارداد هنوز امضا نشده است؛ چون غلامی پیشنهاد مالی ارایه شده از سوی باشگاه را نپذیرفته... 

گفته می شود باشگاه استقلال از نهادهای ذیربط مجوز ادامه حضور این بازیکن را دریافت کرده است و در صورتی که این بازیکن بخواهد راهی تیم جدیدی شود، مجوز مذکور بازهم باید باید صادر شود.

پیش از این سعید مهری به دنبال حضور در یک تیم جدید  بود که باشگاه استقلال اعلام کرد، فسخ قرارداد این بازیکن غیرقانونی است و در صورتی که راهی یک تیم جدید شود با چالش مواجه خواهد شد. در نهایت هم سعید مهری به جمع آبی ها برگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج