adexo3
۱۳۳۴۵۸۲
۲۶۴۲
۲۶۴۲
پ

راز موفقیت پرسپولیس در آسیا

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: این که پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شده نباید انتظار داشت که در آسیا نیز قهرمان شود. قهرمانی در آسیا سخت است و بازیکنان باید پتانسیل قهرمانی را داشته باشند.

ایسنا: مرتضی کرمانی‌مقدم در ارزیابی خود از روند نقل‌وانتقالات در پرسپولیس برای فصل جدید اظهار کرد: نقل‌وانتقالات انجام شده در پرسپولیس تا به امروز راضی کننده بوده واست. پرسپولیس بازیکنان خوبی را برای فصل جدید در خط هافبک و دفاع جذب کرده است، البته در خط حمله هنوز مشکلاتی دیده می‌شود و باید این قسمت با جذب بازیکن داخلی یا خارجی خوب تقویت کند. در غیر این صورت پرسپولیس نمی‌تواند در ۳ جام یعنی لیگ برتر، جام حذفی و قهرمانی آسیا رقابت کند.

بیرانوند را ببخشید

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید کار بیرانوند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و سپس با برخی حواشی از جمله مذاکره با استقلال، در نهایت با پرسپولیس تمدید کرد می‌تواند برای این تیم و او حاشیه‌ساز شود؟ افزود: شخصا دوست نداشتم این کار را انجام دهد. بیرانوند هر چه دارد از پرسپولیس است و اگر امروز بازیکن مطرح و شناخته شده‌ای است، به خاطر حضورش در پرسپولیس است. حواشی ایجاد شده توسط بیرانوند اصلا درست نبود. البته هواداران باید کار او را فراموش کنند و به این مساله دامن نزنند و او را ببخشند.

استفاده چرخشی از مدافعان ملی‌پوش

کرمانی‌مقدم همچنین در خصوص حضور ۳ مدافع ملی‌پوش در پرسپولیس و این که آیا این موضوع حاشیه ایجاد نمی‌کند؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این مساله حاشیه ایجاد کند. شاید سیستم یحیی گل‌محمدی به شکلی است که باید از ۳ مدافع استفاده کند. به حدی در فصل پیش رو بازی زیاد است که می‌تواند به صورت چرخشی از آن‌ها استفاده کند بدون این که مشکلی ایجاد شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین درباره جدا شدن کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس گفت: این موضوع بسته به نظر کادر فنی است و در این زمینه نمی‌توان اظهارنظر کرد. کامیابی‌نیا زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید که باید قدردان زحمات او بود. کمال بازیکن بااخلاق و باغیرتی است که برای موفقیت پرسپولیس تلاش کرد و باید با احترام از تیم جدا می‌شد. نه تنها کمال بلکه سیامک هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و باید با احترام از تیم جدا شوند. به اعتقاد من هر بازیکنی حتی به مدت یک سال در تیمی بازی کرده باشد باید از او تقدیر کنند و به او خسته نباشید بگویند.

انتظار قهرمانی از پرسپولیس در آسیا نداشته باشید

کرمانی مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ گفت: اگر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد، نباید انتظار را ایجاد کند که در آسیا نیز قهرمان شود. قهرمانی در آسیا سخت است و بازیکنان باید پتانسیل قهرمانی را داشته باشند. پرسپولیس برای موفقیت در آسیا ابتدا باید خط حمله خود را تقویت کند. هر تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، حداقل ۷ بازیکن خارجی دارد اما پرسپولیس در شرایط کنونی و با بالا بودن قیمت دلار چطور می‌تواند از وجود بازیکن خارجی بهره بگیرد؟ تنها عامل موفقیت پرسپولیس تقویت خط جلو با جذب بازیکنان خوب داخلی یا خارجی است.

دفاع کرمانی‌مقدم از قرارداد هنگفت فوتبالیست‌ها

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که این روزها در نقل و انتقالات شاهد پرداخت ارقام عجیب به بازیکنان هستیم نظر شما در این باره چیست؟ افزود: بازیکن باید پول خوب بگیرد تا خوب بازی کند که به اعتقاد من مبلغ قراردادها باید برحسب توانایی و شخصیت بازیکن فرق داشته باشد و قانون رعایت شود. هر چند در کشور ما الان با توجه به شرایط بد اقتصادی ۱۰ میلیارد پولی نیست. به هر صورت حق هر بازیکنی است که با ارائه بازی خوب، پول خوبی نیز بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج