اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۶۵۱
۱۶۳۳
۱۶۳۳
پ

استقلال برای پنجمی بسته می‌شود؟

بازیکن سابق استقلال می‌گوید از روند نقل و انتقالات این تیم رضایت ندارد و باید شرایط بهتر شود.

ایسنا: افشین حاجی‌پور، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: ۱۲روز دیگر مسابقات لیگ برتر شروع خواهد شد و استقلال هنوز نتوانسته تیم خوبی را برای این مسابقات ببندد. امیدوارم شرایط بهتر شود. استقلال در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ با ۱۳ بازیکن بزرگسال تمرین می‌کند و این اصلا خوب نیست.

استقلال انتظارات را برآورده نکرد

او درباره نقل‌وانتقالات استقلال ادامه داد: قطعا راضی‌کننده نبوده است و باید قبول کنیم استقلال در نقل‌وانتقالات انتظارات را برآورده نکرد. دو بازیکنی هم که جذب شدند در دوره مدیریت قبلی بود. نتوانسته‌ایم بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کنیم و همین مساله باعث نارضایتی هواداران شده است.

وقتی استقلال از هوادار ۴ گل می‌خورد

حاجی‌پور افزود: شرایط مطلوبی نیست. ما در بازی دوستانه اخیر مقابل تیم هوادار با چهار گل شکست خوردیم. در صورتی که ما همین تیم هوادار را چند ماه پیش با ۶ گل شکست داده بودیم. محبی رفت و تکلیف قایدی هم معلوم نیست. با این شرایط نکونام کار سختی در پیش رو خواهد داشت.

«نکونام می تواند در استقلال موفق شود؟» بازیکن سابق استقلال در این باره بیان کرد: کار سخت است زیرا بازیکنان مورد نیاز نکونام جذب نشدند و حتی این تیم یک اردو هم برگزار نکرده است. شما اگر به برنامه بازی‌های این تیم هم در هفته‌های اول نگاه کنید، می‌بینید که استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد.  تیمی هم موفق می‌شود که از همان هفته‌های نخست امتیازات را جمع آوری کند. هفته‌های اول برای امتیاز گرفتن خیلی مهم است. هر تیمی که قهرمان شده است هفته‌های اول امتیازات خوبی جمع کرده، ولی استقلال با این وضعیت به مشکل می‌خورد. امیدوارم شرایط برای استقلال بهتر شود زیرا هواداران از این تیم انتظار دارند.

مقایسه وضعیت پرسپولیس و استقلال

او ادامه داد: استقلال و پرسپولیس همیشه در کنار هم مدعی قهرمانی بوده‌اند اما متاسفانه شرایط استقلال اصلا مناسب نیست. فصل گذشته ۳ بار مدیرعامل تیم عوض شد و این موضوع بی‌ثباتی این تیم را نشان می‌دهد. امیدوارم وزارت ورزش برای این تیم یک تصمیم درست بگیرد. وقتی می‌بینند تیم رقیب بازیکنانش را حفظ می‌کند و حتی تیم تقویت هم می‌شود اما در استقلال چنین نیست، قطعا هواداران استقلال ناراحت می‌شوند.

چه کسی گفت استقلال پنجم شود؟ 

بازیکن سابق استقلال درباره صحبت‌های نکونام مبنی بر اینکه گفته‌اند این تیم را برای پنجمی در لیگ ببندید افزود: استقلال تیمی است که فقط برای قهرمانی می‌جنگد. هواداران از استقلال پنجم شدن را نمی‌خواهند و اصلا قبول نمی‌کنند چنین صحبت هایی مطرح شود و باید مشخص شود چه کسی چنین حرفی را زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج