adexo3
۱۳۳۵۲۰۵
۵۶۸۸
۵۶۸۸
پ

نکونام تکلیف خودش و استقلال را روشن کرد!

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها، در روزهای اخیر رفتار متناقضی از خود در باشگاه استقلال بروز داده است.

همشهری آنلاین: واکنش جواد نکونام به قطعی شدن جدایی مهدی قائدی، یک عکس‌العمل تکراری بود. او بار دیگر تصویری از هواداران غمگین تیمش منتشر کرد و با تکرار کلیدواژه «استقلال مظلوم» مدعی شد به تنهایی نمی‌تواند با همه مشکلات تیم بجنگد. نکونام پیش از این هم بعد از منتفی شدن جذب علیرضا بیرانوند و در فاصله بلاتکلیفی چند روزه استقلال در بحث مدیریتی هم استوری مشابهی منتشر کرده بود. این مسئله باعث شده برخی به شوخی بگویند جواد یکسره در حال گوگل کردن تصاویر هواداران غمگین استقلال است تا به این ترتیب در فضای مجازی به گلایه‌گزاری از شرایط بپردازد. پرسش کلیدی اما اینجاست که آیا این رفتارهای نکونام کمکی به استقلال می‌کند؟ بسیاری از او پرسیده‌اند که آیا هنگام قبول مسئولیت، از شرایط استقلال آگاه نبود؟ اگر نبود چرا کسب اطلاع نکرد و اگر بود، چرا امروز شکایت دارد؟

غیر از استوری‌های محزون، نکونام در این مدت یک مصاحبه بحث‌برانگیز هم داشته که در آن به نقش مخرب فردی مشهور در معادلات باشگاه استقلال هم اشاره کرده است. همان زمان هم خیلی‌ها به نکو یادآوری کردند که در این مورد کاری از دست مردم بر نمی‌آید و در حقیقت این مسائل باید در اتاق‌های مدیریتی با مسئولان باشگاه حل شود. عجیب‌تر از همه اینکه جواد بعدتر در مصاحبه‌ای متفاوت گفت علی خطیر در حال حل مشکلات است و به‌زودی اخبار خوشایندی از تیم منتشر خواهد شد. او هواداران را دعوت به بردباری کرد اما خودش نخستین نفری بود که مسیر صبر را کنار گذاشت و بار دیگر در فضای مجازی، پیام استیصال و درماندگی داد. آنچه مشخص است اینکه چنین رفتارهایی به حل مشکلات استقلال کمک نمی‌کند و تنها یک تصور را به‌وجود می‌آورد؛ اینکه نکونام امیدوار به موفقیت نیست و از همین حالا در پی یافتن توجیه برای ناکامی است، مخصوصا که قبلا هم در اظهارنظری عجیب گفته بود: «به من می‌گویند استقلال را برای پنجمی ببند!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج