۱۳۳۵۲۴۹
۴۰۱۵
۴۰۱۵
پ

حرف‌های صریح سرپرست استقلال درباره قهرمانی لیگ!

سرپرست تیم استقلال معتقد است این تیم از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو لیگ برتر برخوردار نیست.

ورزش سه: علی سامره در خصوص وضعیت کنونی استقلال و استوری دو روز قبل جواد نکونام و تعطیلی تمرین روز گذشته با تایید این موضوع که" از روزی که آمدم شاهد هستم که این تیم حتی یک روز هم آرامش نداشته " گفت: جواد نکونام خیلی صبور بوده و شاید هر مربی دیگری جای او بود، زودتر استعفا می داد و می رفت اما او به عشق استقلال و هوادارانش تا این لحظه ایستاده و سخت کار می کند. امیدوارم شرایط مدنظر آقای نکونام هر چه سریعتر فراهم شود.

سرپرست تیم استقلال می‌گوید: صادقانه باید گفت اوضاع مالی استقلال به واسطه عملکرد ضعیف مدیران گذشته و بدهی های انباشته غیرقابل باور اصلا خوب نیست ؛ به همین دلیل در نقل و انتقالات تابستانی تقریبا از همه رقیبان جدی خود عقب مانده است. به نظر من این فصل کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است، دوست دارم مثبت فکر کنم اما اگر هم قهرمان شویم تنها یک معجزه است.

سامره در ادامه با بیان اینکه اعتقاد دارم استقلال دو ماه حساس و سرنوشت ساز پیش فصل را خیلی راحت بواسطه تغییرات متعدد مدیریتی از دست داد، افزود: در این مدت روند بازیکن گرفتن کند بوده و هواداران باید کمک کنند تا فشارها کمتر شود. آنها از جواد نکونام حمایت کرده و باز هم باید حمایت کنند و پشت او بایستند، این تیم قطعا می تواند با یک ریل گذاری و برنامه ریزی صحیح در یکی دو فصل آینده در همه جام ها مدعی باشد.

وی با اشاره به اینکه از روزی که آقای خطیر آمده است خاطر نشان کرد: نه خطیر و نه نکونام هیچکدام بانی وضع موجود استقلال نیستند و از نگاه من هر دو این بزرگواران به نوعی به جهت پذیرفتن مسئولیت در این اوضاع استقلال ایثار کردند؛ من شاهدم که تیم مدیریت روز و شب تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بسیار زیاد استقلال انجام می دهد، اما اعتقاد دارم آقای خطیر خیلی تنهاست و تنها دو هفته است که وارد باشگاه شده اند و بدون شک هیچ مدیری در این مدت زمان کوتاه نمی تواند معجزه کند، انتظارم از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دیگر ارکان دولت به عنوان متولیان باشگاه اینست تا در مسیر حل مشکلات استقلال کمک نمایند چون این باشگاه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه های اجتماعی این کشور است.

حرف‌های صریح سرپرست استقلال درباره قهرمانی لیگ!

سرپرست استقلال با تاکید بر اینکه باید هم به خطیر در مجموعه مدیریتی و هم به نکونام در راس کادرفنی فرصت حداقل سه ساله داد در ادامه گفت: اینها دلسوران واقعی تیم هستند.  شاید این برای هواداران اصلا قابل قبول نباشد و حق هم دارند، چون اینجا استقلال است و استقلال همیشه فقط برای قهرمانی می جنگد، اما هواداران عزیز به عنوان صاحبان اصلی باشگاه بزرگ استقلال باید واقعیت ها را بدانند. متاسفانه باشگاه استقلال امروز یک باشگاه کاملا ورشکسته با بدهی های سنگین و وحشتناک می باشد، که جمع و جور کردن آن در این شرایط بحرانی و در کوتاه مدت به نوعی غیر ممکن است ‌ولیکن با صبوری و حمایت هواداران عزیز و همچنین یک برنامه ریزی درست می توانیم با اتحاد و همدلی این روزهای سخت را سپری کنیم.

او در پاسخ به سئوال ما درباره شرایطی که بین مدیر و سرمربی برقرار است هم گفت: من هم با آقای خطیر و هم با آقای نکونام سال ها رفاقت دارم، هر کدام از این عزیزان اعتقادات خاص خودشان را دارند که قابل احترام است، اما طبیهی است که برای عبور از بحران تاکید میکنم نیاز به وحدت و همدلی داریم.

سامره در پایان ضمن اشاره به ناراحتی و گلایه بازیکنان در خصوص عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته، گفت: وضع مالی باشگاه اصلا خوب نیست، من هم به بچه ها حق می دهم، این بچه ها تا امروز بسیار باغیرت و با تعصب کار کردند و امیدوارم با حمایت مسئولین مربوطه هر چه زودتر حداقل بخشی از مشکلات مالی حل شده و این بچه ها به حق و حقوق خود برسند. اما این نکته را هم بگویم که اگر امروز هر کدام از ما از کادر مدیریتی و فنی گرفته تا اجرایی و بازیکنان، فرصت خدمتگزاری به باشگاه محبوب و پرهوادار خود را پیدا کرده ایم قبل از هر چیز فراموش نکنیم  استقلال از هر نامی بزرگتر است.

سامره در پایان گفت: از پیشکسوتان عزیز این باشگاه تقاضا می‌کنم تا  مثل همیشه از باشگاه خود حمایت کنند، استقلال اکنون به حمایت و کمک آنها نیاز دارد،  درست است که امروز شرایط خوبی نداریم اما آنها بهتر از هر کسی می دانند باشگاه استقلال چه نام بزرگی در ورزش ایران و آسیا است ....

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج