اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۴۲۰
۲۷۱۰
۲۷۱۰
پ

مورینیو اردوی تیم تاتنهام را به‌هم‌ریخت!

بعد از لغو یکی از بازی‌های دوستانه تاتنهام در تایلند، ژوزه مورینیو و رم ضربه دیگری به تور تابستانی هری کین و بازیکنان تاتنهام وارد کردند.

ورزش سه: بعد از لغو یکی از بازی‌های دوستانه تاتنهام در تایلند، ژوزه مورینیو و رم ضربه دیگری به تور تابستانی هری کین و بازیکنان تاتنهام وارد کردند.

مورینیو اردوی تیم تاتنهام را به‌هم‌ریخت!

 تور تابستانی تاتنهام در قاره آسیا ظاهراً طلسم شده است. بعد از این‌که هری کین و هم‌تیمی‌هایش اخیراً به‌دلیل باران شدید نتوانستند طبق برنامه در تایلند به میدان بروند، حالا که تیم وارد سنگاپور شده، شرایط همچنان برای تاتنهامی‌های ایده‌آل نیست.

تاتنهام طبق برنامه قرار بود در سنگاپور به مصاف رم برود. تیمی که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام، را روی نیمکت دارد. اما بر اساس گزارش‌ها این بازی هم برگزار نخواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید رم دو هفته پیش بدون هیچ توضیحی این بازی برنامه‌ریزی شده را لغو کرده بود.

مورینیو اردوی تیم تاتنهام را به‌هم‌ریخت!

در این گزارش مقصر لغو این بازی دوستانه، لغو تور تابستانی رم در آسیا عنوان شده است. جالوروسی با یک برگزارکننده تورهای تابستانی به توافق رسیده بود، اما هر چه منتظر ماند، مبلغی که با این برگزارکننده توافق کرده بود به حسابش واریز نشد. در نتیجه جالوروسی قید سفر به کره جنوبی و سنگاپور را زد و حالا به درخواست مورینیو، در کشور او، پرتغال، اردو زده است.

این برای تاتنهام هم مشکل‌ساز شده است. آنها که چند روز پیش یک بازی دوستانه‌شان در تایلند را به دلیل بارش شدید باران از دست داده بودند، امروز در سنگاپور به جای بازی با تیم مورینیو مقابل یک تیم محلی بازی می‌کنند که در واقع تیمی آماتوری است. جالب اینجاست که دورتموند در سفر به آسیا همین تیم سنگاپوری را 7-2 شکست داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج