اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۴۷۴
۲۲۹۹
۲۲۹۹
پ

صادق محرمی و یک پاس گل تمیز

صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه‌گذار یکی از گل‌های تیمش بود.

ورزش سه: صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه‌گذار یکی از گل‌های تیمش بود.

صادق محرمی و یک پاس گل تمیز

در دیداری از دور دوم مرحله انتخابی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دیناموزاگرب در استادیوم ماکسیمیر میزبان آستانه قزاقستان بود. هم‌تیمی‌های صادق محرمی که فصل جدید لیگ کرواسی را با شکست برابر هایدوک اسپلیت آغاز کرده بودند، به دنبال جبران آن باخت بودند.

آستانه که به عنوان نائب قهرمان فصل قبل لیگ قزاقستان راهی مرحله انتخابی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در دور نخست توانست دیناموتفلیس گرجستان را شکست دهد و در دور بعدی در زاگرب، به مصاف میزبان خود دینامو رفت.

صادق محرمی در این مسابقه و به مانند دیدار قبلی، کار را از ابتدا آغاز کرد و یکی از یازده بازیکن ابتدایی تیم ایگور بیشچان بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نماینده کرواسی کار را پرقدرت آغاز کرد و توانست در نیمه نخست دو مرتبه توسط داریو اشپیکیچ و لوکا ایوانیوشک به گل برسد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، حرکت بازیکن ایرانی دینامو منجر به گل دیگری شد. پس از اینکه صادق محرمی پاس خوب مارکو بولات را دریافت کرد، از سمت راست به حرکت درآمد و سپس با استارتی انفجاری و تند و تیز، چند متری از مدافع حریف پیش افتاد و با یک ارسال دقیق به تیر دوم، لوکا ایوانیوشک را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز با ضربه سر، دروازه آستانه را باز کرد.

صادق محرمی و یک پاس گل تمیز

در نیمه دوم نیز لوکا ایوانیوشک موفق شد هت تریک خود را کامل کند تا دیناموزاگرب دیدار رفت از مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پر گل چهار بر صفر پشت سر بگذارد و 9 روز دیگر در بازی برگشت در قزاقستان به مصاف حریف خود برود.

محرمی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و 3 بار مانع از گلزنی حریف شد و دروازه دینامو را نجات داد. او با 2 دریبل موفق، یک پاس کلیدی، 89 درصد دقت پاس و 76 لمس توپ، نمره بسیار خوب 7.9 را کسب کرد و سومین بازیکن برتر زمین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج