اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۹۵۶
۲۷۶۱
۲۷۶۱
پ

آقای قلیچ پرسپولیس ارث پدری هیچ‌کس نیست!

تیم های سرشناس فوتبال مخصوصا پرسپولیس و استقلال بخاطر داشتن طیف وسیعی از هواداران در سراسر کشور در معرض تنشها و حواشی فراوان قرار دارند و حتی گاهی میتواند این حاشیه ها تیم را دچار بحران کرده و آن را تا انتهای جدول فرو بکشد.

خبرورزشی: تیم های سرشناس فوتبال مخصوصا پرسپولیس و استقلال بخاطر داشتن طیف وسیعی از هواداران در سراسر کشور در معرض تنشها و حواشی فراوان قرار دارند و حتی گاهی میتواند این حاشیه ها تیم را دچار بحران کرده و آن را تا انتهای جدول فرو بکشد.

اتفاقی که هم در مورد پرسپولیس و هم در مورد استقلال بارها شاهد آن بوده ایم، گاهی نیز این حواشی انگیزه تیم را دو صد چندان میکند و اتفاقات درخشانی را برای تیم رقم میزند، البته اگر رهبری خویشتن دار، مسلط و کارآمد بالای سر تیم باشد، اتفاقی که فصل پیش برای یحیی گلمحمدی پیش آمد.

آنها با وجود تمام مشکلات بعضا عجیب و غریب فعل خواستن را صرف کردند و هر مشکل انگار بعنوان آمپول انگیزه در ساق پاهای بازیکنان، پنجه‌های طلایی دروازه بان و در قلب و مغز سکاندار این تیم پرهوادار تزریق شد و نتیجه خوشحالی وصف ناپذیر هواداران این تیم بود.

یحیی و شاگردانش ثابت کردند با اتحاد همدلی و عدم توجه به حواشی و اطاعت و حمایت از سرمربی، میتوانند آمار خیره کننده ای را برای خود و تیم ثبت کرده و جایی بیشتر از پیش را در قلب هوادار به خود اختصاص دهند.

کسب مقام قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و به دنبال آن اتوماتیک وار قهرمانی در سوپرجام از عهده همچین تفکری برمی‌آمد، تیمی که در سایه مربی بادانشی مثل یحیی گلمحمدی و حمایت هواداران حتی در فضای پر از التهاب جامعه توانست به این مهم یعنی سه قهرمانی دست یابد، شایسته بود برایش کلاه از سر برداشته و ادای احترام کنند، این تیم شایسته ستایش بود.

اما تلخی ماجرا اینجا بود که یک خودی انگار که چشم دیدن این موفقیتها را نداشته باشد در صدد به حاشیه بردن تیم برآمد و با پست‌های گاه جنجالی، هم به خود و هم به فضای آرام تیمی که جز به قهرمانی فکر نمیکرد ضربه میزد، چیزی که اصلا از فردی مثل وحید قلیچ، سنگربان موفق سال‌های نه چندان دور پرسپولیس انتظار نمیرفت.

بدتر اینکه هنوز هم این شیطنت‌ها ادامه دارد و گویی تمام شدنی نیست و این است که دل هوادار را بیشتر می‌رنجاند ...

اما باید گفت دوازده سال حضور در پرسپولیس، بیشترین حضور و کلین شیت در پرسپولیس، گرفتن پنالتی برای چهار بار و... اینها هستند که هوادار پرسپولیس با شنیدن و و شاید مرور خاطراتشان «حالش را میبرند»

آقای قلیچ عزیز، آدمهای باوجود آنهایی هستند که نمک میخورند اما هرگز نمکدان نمی‌شکنند، پشت سر کسی قایم نمی‌شوند، خودشان وجودش را دارند و حرفشان را خودشان میزنند، حقشان را اگر باشد مطالبه میکنند.

همان آدمهای باوجودی که به پست شما خورده‌اند، حواستان هست چه بلایی سر دروازه بان فراموش نشدنی پرسپولیس و مرد بی تکرار دوست داشتنی آورده‌اند؟

حواستان هست آنهایی که حرفشان را با زبان شما میگویند دوستتان نیستند؟

حتی انها هم میدانند «ممدعلی بقال» که چه عرض کنم، هیچ کس نمیتوانست در آن برهه زمانی نتایجی که یحیی گلمحمدی گرفت برای پرسپولیس بگیرد، آنها هم میدانند کریم باقری شناسنامه پرسپولیس و البته فوتبال ایران است

و خودتان بهتر از آنها، اینها را میدانید...

خودتان را گول نزنید،

هوادار حواسش هست دور و برش چه میگذرد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج