adexo3
۱۳۳۶۳۷۹
۲۵۶۲
۲۵۶۲
پ

استقلال هایجک‌خور ترین تیم نقل و انتقالات

بازیکنان مدنظر جواد نکونام یکی پس از دیگری راهی اصفهان و تبریز شدند و اولویت های دوم او سر از کرمان درآوردند تا استقلال هیچ دوئل نقل و انتقالاتی را پیروز نشود.

ورزش سه: جواد نکونام پس از پیوستن به استقلال با رویاهای فراوانی پا به این تیم گذاشت و در روزهای ابتدایی کار خود تا ساعات پایانی شب در کمپ حجازی حضور داشت،او مذاکرات با بازیکنان مدنظرش را آغاز کرد و به دنبال ساخت تیم ایده‌آل بود اما بازیکنان مدنظر او سر از تیم‌های دیگر در آوردند.

تراکتور محمد نادری،حسین پورحمیدی،عارف آغاسی و امیرحسین حسین‌زاده را از استقلال هایجک کرد تا در صدر لیست قرار بگیرد، عارف آغاسی و پورحمیدی از بازیکنان اصلی مدنظر نکونام بودند که تراکتوری‌ها در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات این بازیکنان را قرمز پوش‌ کردند و ماجرای حضور آنها در استقلال را پایان دادند.

استقلال هایجک‌خور ترین تیم نقل و انتقالات

تیم دوم از لحاظ تعداد هایجک به استقلال گل‌گهر سیرجان است که مهدی‌ممی‌زاده،محمد اخباری و سامان فلاح را جذب کرد تا آبی‌پوشان در جذب بازیکنانی که در اولویت‌های دوم در ایده‌های نکونام بودند هم مغلوب بماند.

استقلال هایجک‌خور ترین تیم نقل و انتقالات

اما شاید اصلی‌‌ترین تیم سپاهان باشد که لحاظ تعداد بازیکن کمتر است اما دست روی کلیدی‌ترین مهره‌های مدنظر نکونام گذاشت،سرمربی استقلال با جذب رضا اسدی و احسان پهلوان به دنبال تقویت همزمان خط هافبک و حمله خود بود؛نکونام که سابقه حضور در فولاد را به همراه پهلوان دارد یکی از بازیکنان مورد علاقه اوست و سبک فوتبالی رضا اسدی را به شدت میپسندد،زخمی که سپاهان به تفکرات تاکتیکی نکو زد کاری تر از دیگر تیم‌های لیگ برتری بود.

استقلال هایجک‌خور ترین تیم نقل و انتقالات

در روزهای پایانی لیگ‌برتر و ستاره بیرون مانده نقل انتقالات یاسین سلمانی، آیا استقلال موفق به جذب او خواهد شد یا بار دیگر تیم جدیدی آنها را در دوئل های نقل و انتقالاتی مغلوب خواهد کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج