اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۹۱۶
۲۷۶۲
۲۷۶۲
پ

گل محمدی مقابل درویش کوتاه نمی آید

یحیی گل محمدی با وجود اظهارات مدیرعامل پرسپولیس همچنان در اندیشه جذب مهاجم است.

خبرورزشی: یحیی گل محمدی با وجود اظهارات مدیرعامل پرسپولیس همچنان در اندیشه جذب مهاجم است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب مهاجم خارجی گفته هنوز مهاجمی در حد پرسپولیس پیدا نکرده‌ایم و البته لیست هم جای خالی ندارد. اگر قرار است مهاجم خارجی بگیریم، یک بازیکن باید از لیست خارج شود.

صرف‌نظر از این مشکلات که باعث می‌شود تا حدی به درویش حق بدهیم، وضع قانون «عقد قرارداد ریالی» با خارجی‌ها هم مشکلات را بیشتر کرده و باعث شده بازیکنان خارجی تراز اول و حتی معمولی هیچ رغبتی برای حضور در ایران نداشته باشند. چشم پرسپولیس البته بعد از ماجرای لوکادیا، پریرا و دیاباته ترسیده. لوکادیا را پارسال خود باشگاه گرفت که البته از نظر فنی خوب بود ولی حاشیه داشت و وسط کار رفت. دیاباته و پریرا هم با نظر گل‌محمدی آمدند که هیچ‌کدام جواب ندادند و پرسپولیس از جذب آنها پشیمان شد به همین دلیل حالا باید وسواس بیشتری به خرج بدهد تا دوباره دلال‌ها یک مهاجم خارجی مثل دی‌کارمو را قالب نکنند. اگر قرار به این قبیل مهاجمان باشد، یحیی می‌تواند به همین مهدی عبدی و خدادادیِ جوان و... بیشتر میدان بدهد اما فراموش نکنیم که قرمزها آل‌کثیر که یک مهاجم چهارچوب‌شناس بود را از دست داده‌اند و شهاب زاهدی را گرفته‌اند که در مورد کیفیت او هنوز تردیدهایی وجود دارد و در بازی‌های دوستانه هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند. در همین بازی آخر دوستانه با مس رفسنجان؛ صادقی، خدادادی و امیری گل زدند و باز هم پای شهاب زاهدی به گل باز نشد مگر آنکه در شروع مسابقات لیگ برتر زاهدی نظرها را عوض کند اما عقل حکم می‌کند که پرسپولیس به خاطر لیگ قهرمانان آسیا هم که شده، حتماً یک مهاجم خارجی خوب بخرد و فاز هجومی تیمش را تقویت کند. با شناختی که روی گل‌محمدی داریم، مطمئن هستیم او کمبود مهاجم را بهانه می‌کند و اگر جای درویش باشیم، به هر قیمت ممکن یک پرسپولیسی را از لیست خارج کرده و به جای او یک مهاجم خارجی می‌خریم. پارسال استقلال همین مشکل را در میانه میدان داشت که فاقد یک هافبک بزرگ و تأثیرگذار بود و حالا پرسپولیس در خط حمله چنین معضلی دارد مگر آن که گل‌محمدی به فکر استفاده از ترابی و امیری در خط حمله باشد و با این روش تا حدی خلأ عیسی آل‌کثیر را پر کند.

ختم کلام اینکه برای پرسپولیس جذب یک مهاجم خوب و گلزن از نان شب هم واجب‌تر است و در واقع نقل و انتقالات قرمزها این‌گونه تکمیل می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج