اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۷۱۲۴
۳۴۶۷
۳۴۶۷
پ

لژیونرهای نامدار در لیست استقلال و پرسپولیس

در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران چند جابه جایی مهم می توانست صورت بگیرد که در نهایت به سرانجام نرسید.

همشهری آنلاین: فصل جدید فوتبال باشگاهی در حالی به‌زودی آغاز خواهد شد که فوتبال ایران پنجره نقل ‌و انتقالاتی چندان خبرسازی را پشت سر نگذاشت. عمده جابه‌جایی‌ها عادی بودند و موج بزرگی ایجاد نکردند. در این پنجره اما اگر «خبر» کم بود، در عوض «شایعه» به‌وفور پیدا می‌شد. این مطلب، مروری دارد بر فهرست بمب‌هایی که نترکیدند؛ مهم‌ترین انتقال‌هایی که انجام نشدند و در سطح رسانه‌ها ماندند.

بیرانوند در استقلال

بدون تردید این مهم‌ترین بمب خنثی شده نقل‌ و انتقالات بود. علیرضا بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را به‌طور یک‌طرفه فسخ کرد و پای میز مذاکره با استقلال نشست اما در نهایت پشیمان شد و به جمع سرخپوشان برگشت. اگر این انتقال صورت می‌گرفت، حداقل ۱۰سال در مورد آن حرف زده می‌شد اما باشگاه پرسپولیس به هر قیمتی بود جلوی جدایی یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را گرفت.

  مغانلو در پرسپولیس

از قرار معلوم داستان کشدار پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس هم خاتمه یافته است. همه‌چیز از حضور آقای گل لیگ بیست‌وسوم در یک برنامه تلویزیونی و اظهارات مثبت او در مورد پرسپولیس شروع شد؛ اینکه دوست داشته در جمع قرمزها بماند اما باشگاه نتوانسته رضایتنامه او را از پرتغالی‌ها بگیرد. به‌طور غیررسمی گفته شد آن مصاحبه با ناراحتی باشگاه سپاهان همراه شده است. همزمان شایعات زیادی در مورد بازگشت شهریار به پرسپولیس سر زبان‌ها افتاد که تا همین چند روز پیش هم ادامه داشت اما حالا به‌نظر می‌رسد همه‌چیز تمام‌شده است.

  سامان قدوس در استقلال

در یکی از آخرین شایعات نقل‌وانتقالاتی، گفته شد باشگاه استقلال به‌دنبال مذاکره و توافق با سامان قدوس است؛ ستاره ایرانی که در پایان فصل گذشته از برنتفورد جدا شد. گویا دیالوگی هم بین دو طرف برقرار شده اما توقع مالی بالای سامان که حدود یک‌ونیم میلیون یورو تخمین زده می‌شود، استقلال را عقب نشانده. حضور قدوس هم می‌توانست جذابیت مضاعف به لیگ ایران ببخشد اما این اتفاق رخ نداد.

  ایسکو در تراکتور

در یکی از پررنگ‌ترین زمزمه‌های تابستانی، گفته شد ایسکو به‌زودی راهی تراکتور خواهد شد. باشگاه تبریزی نقل‌وانتقالات پر سر و صدایی داشت و بر همین اساس شایعه احتمال حضور یک ستاره نامدار خارجی در این تیم باورپذیر به‌نظر می‌رسید. با این حال هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در اظهارنظری عجیب گفت:«در بحث نقل‌وانتقالات ایسکو را نمی‌شناسیم.» ستاره سابق رئال‌مادرید هم سرخورده از این ناکامی، به رئال بتیس پیوست!

  عزت‌اللهی در پرسپولیس

فرایندی بسیار بسیار خسته‌کننده و ملال‌آور پشت سر گذاشته شد تا نهایتا پی بردیم امسال هم مثل سنوات گذشته سعید عزت‌اللهی به لیگ ایران بازنخواهد گشت. بارها نام او کنار اسم تیم‌های داخلی و ازجمله پرسپولیس مطرح شد اما نهایتا وایله دانمارک که هنوز ۶ماه با عزت‌اللهی قرارداد دارد، حاضر نشد این بازیکن را در ازای مبلغی زیر یک میلیون یورو مرخص کند. عزت‌اللهی هم‌اکنون در تیم دانمارکی سکونشین شده، به این امید که قراردادش را تمدید کند.

  طارمی در میلان

این یکی هم مربوط به یک بازیکن ایرانی، خارج از لیگ ایران است؛ مهاجمی که همه ابرقدرت‌های دنیای فوتبال در پی جذب او بودند اما به‌نظر می‌رسد نهایتا در پورتو می‌ماند. جدی‌ترین گزینه‌ای که به‌عنوان مقصد مهدی طارمی عنوان می‌شد میلان ایتالیا بود که این تیم هم نهایتا یک مهاجم نیجریه‌ای گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج