اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۷۶۶۵
۳۷۳۴
۳۷۳۴
پ

اقدام عجیب رونالدو برای بلند شدن قدش!

شب گذشته النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

 فوتبالی: شب گذشته النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و گل دوم تیمش را به یک ضربه سر دیدنی به ثمر رساند. نکته جالبی که از این بازی باقی ماند و در شبکه های اجتماعی جلب توجه کرده است، ایستادن رونالدو روی نوک پنجه پاهایش در عکس تیمی ابتدای بازی است. در حقیقت به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو هنوز این عادت خود را دارد و در عکس تیمی پا بلندی می کند.

رونالدو در تیم های دیگر خود هم در عکس های تیمی این کار را کرده است و در تیم ملی پرتغال هم هنگام عکس تیمی روی نوک پنجه پاهایش ایستاده است و اصطلاحا پابلندی کرده است. اکنون رونالدو در عکس تیمی النصر هم این کار را انجام داده است.

کریستیانو رونالدو در بازی تیم النصر عربستان مقابل المنستیری تونس اولین گل خود را در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به ثمر رساند و باید دید که فصل جدید رقابت ها برای او به چه شکل پیش می رود. فصل گذشته یک فصل کابوس وار برای ستاره پرتغالی بود و رونالدو نمی خواهد که دیگر چنین فصلی تکرار شود.

اقدام عجیب رونالدو برای بلند شدن قدش!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج