اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۵۰۸
۱۹۴۴
۱۹۴۴
پ

احتمال رویارویی ایران با کی‌روش در مهرماه

رئیس فدراسیون برنامه بازی‌های دوستانه ایران در فیفادی‌های پیش رو را تشریح کرد.

ورزش سه: احتمال رویارویی ایران با کی‌روش در مهرماهرئیس فدراسیون برنامه بازی‌های دوستانه ایران در فیفادی‌های پیش رو را تشریح کرد.احتمال رویارویی ایران با کی‌روش در مهرماه

یکی از دغدغه‌های همیشگی فوتبال دوستان در ایران، موضوع بازی‌های دوستانه تیم ملی بوده است. بسیاری معتقدند ایران برای رویارویی با حریفان قدرتمند خود در جام ملت‌ها نیازمند برگزاری بازی‌های بزرگتر است. حال مهدی تاج در برنامه ورزش و مردم در خصوص برنامه ایران در فیفادی‌های پیش رو صحبت کرد.

رئیس فدراسیون در خصوص بازی‌های دوستانه پیش روی ایران بیان کرد: ما دو رویداد برای تیم ملی داریم. یک بازی که با مجموعه تیم بلغارستان بازی خواهیم کرد. یک تیم آفریقایی به نام کیپ‌ورد که ۶۶ جهان است و اخیرا با تیم مراکش صفر صفر کرده بود. تیم خوبی است و ما دنبال این هستیم که این تیم را در سپتامبر برای فیفادی به تهران بیاوریم. این بازی دوستانه در شهریور انجام می‌شود.

تاج در مورد شرکت در تورنمنت اردن توضیح داد: برای مهرماه تورنمنت بین‌المللی اردن را پیش رو داریم. ما جزو کافا هستیم ولی من با پرنس علی صحبت کردم و تیم ما را هم دعوت کردند. اولین بازی‌مان با عراق در تاریخ ۲۱ مهر است و در صورت برد، سه روز بعد دومین بازی را با برنده بازی اردن و قطر خواهیم داشت و اگر ببازیم با بازنده این بازی، دیدار خواهیم کرد. ما در جام ملت‌های آسیا با این تیم‌ها طرف هستیم نه اروپایی‌ها یا آفریقایی ها.

او در مورد حریفان تدارکاتی ایران اضافه کرد: سرمربی ما تصمیم می‌گیرد متناسب با شرایط، با چه تیمی بازی کنیم. تیم‌های اردن، قطر و عراق تیم‌هایی هستند که ما در جام ملت‌های آسیا و حتی مقدماتی جام‌جهانی با آن‌ها درگیر هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج