اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۷۳۴
۱ نظر
۸۵۷۶
۱ نظر
۸۵۷۶
پ

لطفا کمی حرفه‌ای باش دایی کمال!

کامل کامیابی نیا بعد از جدایی از پرسپولیس با انجام یک مصاحبه جنجالی علیه سرمربی و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس، به محبوبیت زیاد خود لطمات اساسی وارد کرد.

ورزش دات آنلاین: در فوتبال حرفه ای دنیا بسیار مقبول و قابل درک است که یک بازیکن در مدار تفکر مربی جا نداشته باشد و بدون توجه به سابقه و کسوت او در لیست مازاد یک تیم قرار بگیرد. در همین چند سال گذشته سرخیو راموس،جمیز میلنر، سرخیو بوسکس و سایر بازیکن بزرگ دنیا که در تفکرات مربی خود جا نداشتند، خیلی راحت از تیم کنار گذاشته شدند.

حتی در ماجرای نیمکت نشینی رونالدو و مصاحبه عجیبی که علیه مدیریت و مربی باشگاه منچستریونایتد انجام داد، این بازیکن به درب های خروجی باشگاه منچستر راهنمایی شد تا اتحاد و یکپارچگی تیم آسیب نبیند.

به نظر کمال کامیابی نیا در حین انجام چنین مصاحبه ای خیلی احساساتی شده و صحبت هایی با قالبی از احساسات را مطرح کرده است؛ مصاحبه ای که در دنیای حرفه ای اصلا مقبول نیست.

در مثال مشابه با کمال کامیابی نیا باید به ماجرای رامین رضاییان اشاره کنیم؛ زمانی که این مدافع در یکی از برنامه های تلویزیونی صحبت هایی در مورد خصوص شرایط فنی پرسپولیس انجام داد؛ این بازیکن در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی  قرار گرفت و از تیم پرسپولیس جدا شد اما بعد از جدایی هیچ‌گاه چنین مصاحبه ای را علیه سرمربی تیم پرسپولیس انجام نداد.

ضمن اینکه بحث جدایی این بازیکن کاملا فنی بود؛ او در سال های گذشته با مصدومیت های پی در پی عملا دیگر جایگاهی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت و از نظر کیفیت فنی افت فاحشی را تجربه می‌کرد. ضمن اینکه او هم اکنون در تیم ذوب آهن هم در اردوی پیش فصل که تمرینات سنگین بدنسازی در حال انجام است، دچار مصدومیت شده است.

قطعا کمال باید درک کند در قوانین نقل و انتقالاتی هر تیم فقط اجازه استفاده از ۱۹ بازیکن بزرگسال دارد و این ۱۹ نفر باید در بهترین حالت بدنی قرارداشته باشند تا بتوانند حدود ۴۰ بازی را برای تیم در یک فصل فوتبالی‌ انجام بدهند.

به عنوان مثال چرا امیری که ۴ سال هم از کمال کامیابی نیا بزرگتر است در لیست مازاد قرار نگرفته است؟

قطعا شخص کمال کامیابی نیا هم می‌داند این مصاحبه او در هیچ قالبی مقبول نیست و این اقدام او کاملا غیرحرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود. این موضوع سال‌هاست که معضل فوتبال ایران است و بازیکنان تنها از فوتبال حرفه‌ای در وجه مالی انتظار دارند اما از انجام ابتدایی ترین اصول حرفه‌ای عاجز هستند!

آقای کامیابی نیا فوتبال حرفه ای فقط پرداختی هایی با صفر های زیاد نیست و گاهی هم باید قربانی حرفه بودن فوتبال شوید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      حرفه ای باش دایی کمال !!! مافیای رسانه ای ناراحت میشن پرسپولیس دچار حاشیه بشه ! راجع به استقلال هرچی خواستند بگن ، فدای سرشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج