اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۷۶۲
۱۴۴۰
۱۴۴۰
پ

توصیه مجری معروف به ستاره خط حمله تیم ملی

گری لینکر از هری کین خواست که تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ ترک کند و معتقد است حضور او در آلمان حتی به نفع انگلیس در یوروی آینده خواهد بود.

خبرورزشی: گری لینکر از هری کین خواسته تا از تاتنهام جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد. کاپیتان ۳۰ ساله انگلیس هدف قهرمان آلمان است که پیشنهاد جدیدی به مبلغ ۸۶ میلیون پوند به اضافه پاداش اضافی ارائه کرده است.

لینکر که در ۱۳۸ بازی برای اسپرز ۸۰ گل به ثمر رساند، به نشریه سان گفت: «فکر می‌کنم هری تاتنهام را ترک خواهد کرد و باید این کار را انجام دهد. من فکر می‌کنم او می‌خواهد برود و آنها این کار را انجام خواهند داد. زمان مناسبی برای او است و باشگاه مناسب به سراغ او آمده است. مونیخ شهری دوست‌داشتنی است و بایرن یکی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان است. آلن شیرر مشتاقانه هری را به فرودگاه می‌رساند زیرا می‌خواهد رکورد گلزنی خود در لیگ برتر را حفظ کند. اما هری در حال حاضر رکورددار گلزن انگلیس و تاتنهام است. در فوتبال افتخارات تیمی اهمیت دارد تا رکوردهای فردی و این چیزی است که هری به آن نیاز دارد. من فکر نمی‌کنم اسپرز فصل آینده حتی نزدیک به چهار تیم برتر باشد. و اگر هری با بایرن جام نبرد، واقعا باید بدشانس باشد.»

کین پس از شیرر در جدول گلزنان تاریخ لیگ برتر دوم است؛ با ۲۱۳ گل در مقابل ۲۶۰ گل. اما لینکر که پس از کسب کفش طلای جام جهانی در سال ۱۹۸۶ از اورتون به بارسلونا نقل مکان کرد، معتقد است کین هرگز از رفتن به یک باشگاه بزرگ در قاره پشیمان نخواهد شد. لینکر گفت: «این یک تجربه عالی برای من بود، تجربه‌ای که هرگز از آن پشیمان نشدم. و مونیخ شهر بزرگی است که در آن همه انگلیسی صحبت می‌کنند، اگرچه توصیه من به هری این است که زبان را یاد بگیرد زیرا این کار باعث احترام بیشتر به او می‌شود. خانواده هری از زندگی در آنجا خوشحال خواهند بود و بودن هری در آنجا حتی به انگلیس در یوروی تابستان آینده در آلمان کمک خواهد کرد.»

توصیه مجری معروف به ستاره خط حمله تیم ملی

اعتقاد بر این است که دنیل لوی، رئیس اسپرز، دست‌کم ۱۰۰ میلیون پوند برای فروش کین می‌خواهد، اما از نظر لینکر منطقی است که باشگاه اکنون او را بفروشد نه اینکه تابستان آینده مهاجم را به صورت رایگان از دست بدهد.

لینکر که بخشی از تیم تاتنهام در جام حذفی در سال ۱۹۹۱ بود، گفت: «به هیچ وجه نمی‌توان گفت که از دست دادن هری برای اسپرز خوب است، حتی در دراز مدت. این فقط مربوط به گلزنی او نیست، بلکه پاس‌های او، بازی همه جانبه و ویژگی‌های رهبری‌اش را هم شامل می‌شود. اما وقتی او وارد آخرین فصل قراردادش می‌شود، منطقی است که اسپرز اکنون ۸۰ یا ۱۰۰ میلیون پوند دریافت کند، نه اینکه بیهوده بر سر از دست دادن او ریسک کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج