adexo3
۱۳۳۹۰۳۱
۳۷۳۳
۳۷۳۳
پ

ترس ۲ مدافع پرسپولیس از تمدید قرارداد

پرسپولیس تمرینات خود را با یک نوبت در روز تا بازی با آلومینیوم اراک ادامه خواهد داد و طبق برنامه روز قبل از این بازی نیز در هتل آزادی اردوی یک‌روزه خود را برگزار خواهند کرد.

فرهیختگان: پرسپولیس تمرینات خود را با یک نوبت در روز تا بازی با آلومینیوم اراک ادامه خواهد داد و طبق برنامه روز قبل از این بازی نیز در هتل آزادی اردوی یک‌روزه خود را برگزار خواهند کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حال حاضر از هر نظر آماده شروع لیگ هستند البته اگر علیرضا خدادادی را جزء بازیکنان غایب این تیم به حساب نیاوریم. درمورد این بازیکن گفتنی است که او در دی ماه سال گذشته از ناحیه رباط صلیبی دچار کشیدگی شدید شد و بعد از مشورت با چند پزشک ترجیح داد که به جای عمل جراحی چند ماهی به فیزیوتراپی بپردازد. او بعد از این مدت از ابتدای تمرینات این فصل سرخپوشان مجوز بازگشت به تمرینات گروهی این تیم را دریافت کرد تا اینکه در بازی دوستانه جمعه شب سرخپوشان با فجر شهید سپاسی دچار پارگی رباط صلیبی یا بهتر است بگوییم کشیدگی شدید از این ناحیه شد. از قرار معلوم این بازیکن این بار چاره‌ای جز انجام عمل جراحی روی زانویش ندارد. نکته قابل توجه اینکه خدادادی تست‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس را در ایفمارک با موفقیت پشت سر گذاشت و بعد از آن برای سه سال دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد اما طبیعتا با اتفاقی که برای او رخ داده باید ۶ تا ۸ ماه دور از میادین باشد.

ترس نعمتی از تمدید قرارداد بلندمدت

علی نعمتی برای اینکه بتواند از شهرخودرو به پرسپولیس بیاید مجبور شد خودش پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کند. او بارها مدعی شده برای این کار مجبور شد خانه‌اش را بفروشد! در هر صورت او تابستان 1400 با قراردادی سه‌ساله به پرسپولیس پیوست اما تابستان فصل پیش بود که متوجه شد از این انتقال ضرر مالی کرده و از این‌رو خواهان افزایش رقم قراردادش با سرخپوشان شد. درخواستی که در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت رد شد. نعمتی با گذشت یک‌سال بعد از این ماجرا مجددا روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و درخواست این را داشت که رقم قرارداد این فصلش افزایش پیدا کند که رضا درویش مجددا به وی اعلام کرد که این امر شدنی نیست و بعید است هیات‌مدیره مجوز این کار را به او بدهد. در این میان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت دوباره را داد که او در این مورد زمان خواست تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. گویا نعمتی می‌ترسد قرارداد بلندمدت دیگری از حالا با باشگاه پرسپولیس امضا کند و شاید انتظار دارد که قرارداد این فصلش افزایش پیدا کند تا حاضر به بستن قرارداد جدید شود. فرشاد فرجی هم تقریبا مشکلی مشابه نعمتی دارد و او هم خواسته خود را برای تمدید قراردادش به درویش اعلام کرد و مدیریت باشگاه پرسپولیس هم شرایط باشگاه را برای قرارداد بلندمدت جدید گفت. از این رو قرار شد او هم به مانند نعمتی بعد از بررسی شرایط برای تمدید قرارداد تصمیم بگیرد.

رقیب جدید بیرانوند ۱۹ ساله است!

دروازه‌بانی که ننکا مربی برزیلی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از سوی یحیی گل‌محمدی به این باشگاه معرفی کرده همنام خودش است و 19 سال بیشتر سن ندارد. او در این فصل در سری ب برزیل و تیم لوندرینا بازی می‌کند که تا هفته پانزدهم تنها یک بار در ترکیب اصلی قرار گرفته اما از هفته شانزدهم به ترکیب اصلی رسیده و در 6 بازی اخیر فیکس بوده است. همین مساله باعث شده که رضا درویش چندان موافق جذب این گزینه نباشد. از این جهت که باشگاه پرسپولیس باید کلی هزینه کند تا یک دروازه‌بان جوان خارجی روی نیمکتش داشته باشد درحالی‌که سرخپوشان در حال حاضر دو گلر 21 ساله در کنار بیرانوند دارند و این دروازه‌بان هم از آنها کلی نزد باشگاه تعریف کرده است. به‌هر‌حال یحیی خواستار جذب این دروازه‌بان برزیلی است و باید دید خواسته او اجابت خواهد شد یا نه.

گل‌محمدی فشار را از روی زاهدی برداشت

در مورد شهاب زاهدی اشاره داشتیم به اینکه او نتوانسته آن‌طور که باید در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس مهاجمی ششدانگ برای تیمش نشان دهد و این مساله‌ای است که حتی خود یحیی هم به آن اشراف دارد. سرمربی سرخپوشان خوب می‌داند که در صورت آغاز بازی‌های لیگ برتر هواداران تیمش خواستار گلزنی از زاهدی هستند و این مساله قطعا او را تحت فشار خواهد گذاشت. با توجه به همین مساله یحیی در مصاحبه اخیرش با مسئول رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس از هواداران تیمش خواست به شهاب فرصت دهند تا در پرسپولیس جا بیفتد. در واقع یحیی با این صحبت‌ها سعی دارد قبل از شروع لیگ فشار را از روی مهاجم تازه‌وارد تیمش برداشته و سطح توقعات را از این بازیکن خیلی بالا نبرد. ناگفته نماند که بعد از منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس، یحیی از اینکه عیسی آل‌کثیر را راحت از دست داده و او به تیم رقیب رفته حسابی پشیمان است. در این مورد حتی نزدیکان او هم به این مساله اشاره کرده‌اند که نباید اجازه می‌دادند عیسی جدا شود. مخصوصا الان که متوجه شده‌اند باشگاه پرسپولیس برای خرید مهاجم خوب خارجی بودجه لازم را ندارد.

علیپور نیم‌فصل سرخپوش می‌شود؟

شواهد امر نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی توان جذب بازیکن خارجی باکیفیت را ندارد و یحیی گل‌محمدی هم متوجه شده که با رعایت سقف بودجه باشگاه باید دنبال مهاجمی در حد لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته باشند. از طرفی لیست پرسپولیس هم پر است و اگر یحیی بخواهد تا شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان دنبال مهاجم خارجی برای تیمش باشد باید یک نفر را تا پایان فرصت نقل و انتقالات (8 شهریور) از لیست بزرگسالان تیمش کنار بگذارد تا جا برای جذب بازیکن آزاد داشته باشد. در این مورد باخبر شدیم که ممکن است یحیی تا نیم‌فصل با همین مهاجمان ادامه دهد و در آن مقطع برای به خدمت گرفتن علی علیپور از باشگاه ژیل ویسنته پرتغال دست به‌کار شود.

علیپور تقریبا از آبان ماه شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد و از آنجا که قراردادش با باشگاه پرتغالی تا پایان فصل است، این باشگاه حاضر است که نیم‌فصل او را بفروشد تا حداقل سودی برده باشد. ضمن اینکه این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه ژیل ویسنته هم نیست. به هر حال اگر علیپور تا نیم‌فصل به روزهای اوجش برگردد یحیی از بازگشت او به تیمش شدیدا استقبال خواهد کرد.

اعتراض شدید درویش به قنبرزاده

همان‌طور که انتظار می‌رفت هوشنگ نصیرزاده درنهایت توانست به‌عنوان یکی از اعضای کارگروه فدراسیون فوتبال در تنظیم آیین‌نامه نقل و انتقالات راهکاری برای نهایی کردن انتقال محمد نادری به باشگاه تراکتور پیدا کند. اتفاقی که روز گذشته رخ داد و با دلخوری شدید مدیریت باشگاه پرسپولیس همراه شد. در همین راستا رضا درویش در تماس تلفنی با منصور قنبرزاده یکی از اعضای کارگروه تنظیم آیین‌نامه نقل و انتقالات اعتراض کرد که چرا قوانین فقط برای یک تیم با فشار مدیرعامل آن باشگاه تغییر کرده است. در این مورد شنیدیم که مهدی تاج بیشترین نقش را در این ماجرا داشته است و قنبرزاده همچنان از مخالفان جدی تغییر قوانین به نفع یک تیم بوده است.

وعده‌ای که عملی نشدش

باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش وعده داده بود تا قبل از شروع لیگ که قرار بود از 12 مرداد استارت بخورد پاداش‌ها و آپشن‌های قرارداد آنها را پرداخت خواهد کرد. در همین راستا سرخپوشان انتظار داشتند که تا روز پنجشنبه این پول به حساب‌شان واریز شود که این اتفاق رخ نداد. از این‌رو بازیکنان گلایه خود در این زمینه را به افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی مطرح کردند. البته رضا درویش در تلاش است که این اتفاق ظرف یکی دو روز آینده رخ دهد. گویا باشگاه پرسپولیس باز هم به دنبال این است تا به سپرده خود از فروش سهام دست زده و حدود 70 میلیارد تومان دیگر از آن بردارد. این باشگاه اخیرا 40 میلیارد تومان از این سپرده را به تسویه‌حساب با اعضای تیمش اختصاص داده بود تا این سپرده به 230 میلیارد تومان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج