اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۰۴۵
۱۱۴۱
۱۱۴۱
پ

حلالی: پرسپولیس مدعی‌ اصلی قهرمانی لیگ است

پیشکسوت پرسپولیس این تیم را شانس اصلی قهرمانی در لیگ و جام حذفی می‌داند.

خبرورزشی: لیگ بیست و سوم با یک هفته تاخیر از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و پرسپولیس در هفته اول میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. قرمزهای پایتخت فصل نقل و انتقالات را با چند خرید خوب مثل شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی آغاز کردند ولی در ادامه فعالیت این تیم متوقف شد. پرسپولیسی‌ها این روزها به دنبال جذب یک دروازه‌بان و یک مهاجم خارجی هستند و عدم جذب بازیکن در این دو پست باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی هم شده است.

اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با کمبودهای پرسپولیس و مشکلاتی که در این راستا خصوصاً برای لیگ قهرمانان آسیا برای سرخپوشان وجود دارد توضیحاتی را ارائه داد.

*در حال حاضر به نظر شما پرسپولیس در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارد؟

پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد و در این رابطه حتماً باید یک مهاجم ششدانگ را به خدمت بگیرد مهاجمی که در سطح بالایی قرار داشته باشد و در امر گلزنی بتواند به نوعی کار را برای پرسپولیس درآورد. مخصوصا زمانی که بازی گره می‌خورد بازیکنی نیاز داریم که بتواند شرایط بازی را از بن بست خارج کند.

*به نظر شما با وجود گلر خوبی که از تیم امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان پیوسته باز هم ضرورتی برای جذب دروازه‌بان برزیلی احساس می‌کنید؟

به هر حال وقتی ما گلر نمی‌سازیم حتماً باید گلری مانند رادو بخریم. تیم پرسپولیس هم به یک گلر دوم نیاز داشت از این‌رو در این مقطع باید یکی را جذب می‌کرد به همین دلیل هم هست که سرمربی احساس کرده باید یک دروازه‌بان برزیلی را به خدمت بگیرد. در رابطه با گلر دوم هم من معتقدم دروازه‌بانی که از تیم امید در تیم بزرگسالان حضور یافته سنگربان بدی نیست اما او باید بیشتر تجربه کسب کند و فعلاً دروازه‌بانی در حد سنگربان دوم نیست و باید تجربه بیشتری در بازی‌ها کسب کند. دروازه‌بانی حساس‌ترین پست است از این‌رو نیاز به استانداردهای خاصی دارد و سنگربانی که می‌خواهد به‌عنوان دروازه‌بان پرسپولیس بازی کند باید کم‌کم تجربه‌اش را اضافه کند. دروازه‌بانی مانند شکوری برای پرسپولیس خوب بود که به تیم هوادار پیوست.

*جدا از دو پستی که گفتید پرسپولیس به بازیکن دیگری هم نیاز دارد؟

پرسپولیس به دفاع راست و چپ هم نیاز دارد مثلاً دیدیم زمانی که دانیال در دربی آسیب دید استرس داشتیم چون بازیکنی در حد او نداشتیم. در دفاع چپ هم به نظرم مانند دفاع راست بازیکن نیاز داریم.

حلالی: پرسپولیس مدعی‌ اصلی قهرمانی لیگ است

*بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال شروع فصل و کسب سه امتیاز آن خیلی مهم است که تیم به نوعی استارت قوی بزند و با استراتژی لازم وارد میدان شود و با حمایت هوادارانش شرایط خوبی را مقابل حریف رقم بزند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و توانسته شاکله خودش را حفظ کند و با بازی‌های تدارکاتی خوبی که برگزار کرده با شرایط خوبی رودرروی حریف قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل تیم اراکی هم مربی‌اش تغییر کرده و ساختار تیمی‌اش نیز تغییر یافته است از این‌رو فکر می‌کنیم شرایط خوبی مقابل تیم اراکی خواهیم داشت و با برنامه می‌توانیم به خواسته خودمان برسیم.

*در رابطه با خط هافبک پرسپولیس با ابهاماتی که در رابطه با ادامه همکاری سرلک وجود دارد چه صحبتی دارید؟

اسدبیگی خوب است اما اگر میلاد نباشد حتماً باید به جای این بازیکن هم یک هافبک خیلی خوب جذب کنیم.

*تیم‌های مدعی این فصل از نظر شما کدام هستند؟

امسال تراکتور و سپاهان تدارکات خوبی داشته‌اند و خوب بازیکن گرفته‌اند اما با وجود این من فکر می‌کنم باز هم پرسپولیس مدعی‌ترین تیم برای قهرمانی لیگ و جام حذفی است.

*برای لیگ قهرمانان آسیا چقدر به موفقیت پرسپولیس امیدوارید؟

در آسیا انگیزه‌های زیادی داریم چون دو سال است که در این مسابقات حضور نداشتیم اما با وجود همین انگیزه بالا هم باز در آسیا مشکل داریم و برای موفقیت باید بهترین خودمان باشیم چون در غیر این صورت حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج