اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۲۷۰
۲ نظر
۴۲۳۳
۲ نظر
۴۲۳۳
پ

وضعیت ناامیدکننده پرسپولیس در آستانه شروع لیگ

این احتمال وجود دارد که پرسپولیس نتواند از خریدهای جدید خود در هفته اول استفاده کند.

خبرورزشی: این احتمال وجود دارد که پرسپولیس نتواند از خریدهای جدید خود در هفته اول استفاده کند.

درحالی که چند روز تا شروع لیگ باقی مانده و تیم ها آماده شروع یک فصل فوتبالی جدید هستند،قهرمان فصل قبل فوتبال ایران با چالش های زیادی مواجه است. پرسپولیس خروجی های نسبتا زیادی داشت و تنها ۳ بازیکن جدید به خدمت گرفت. با این حال شاید یحیی گل محمدی از همین ۳ خرید جدید خود هم نتواند در هفته اول استفاده کند.

ماجرا از این قرار است که پرسپولیس و چند تیم دیگر به سازمان لیگ بدهکار است و همین موضوع باعث شده تا کار این تیم برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید به مشکل بخورد. فرشید طاهری سرپرست کمیته نقل و انتقالات چند روز قبل از بسته بودن پنجره چند باشگاه بخاطر بدهی خبر داد. بدهی به سازمان لیگ باعث شده پنجره پرسپولیس نیز بسته باشد و مجوز ثبت قراردادهای جدید را نداشته باشد و اگر تا قبل از شروع لیگ مدیران این باشگاه مشکل را حل نکنند، دست یحیی در هفته اول بسته خواهد بود.

شهاب زاهدی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان و علیرضا بیرانوند (باتوجه به فسخ قرارداد قبلی و امضا قرارداد جدید) لیست تازه واردهای پرسپولیس هستند که قرارداد آنها ثبت نشده و احتمال غیبت آنها در هفته اول وجود دارد. نبود جانشین مطمئن برای بیرانوند و کمبود مهاجم در پرسپولیس باعث می شود شروع لیگ برای گل‌محمدی با چالش همراه باشد. اگر این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس مجبور شود بدون خریدهای جدید خود وارد بازی ها شود،کار برای یحیی و تیمش در همان هفته اول سخت و پیچیده خواهد شد.

پرسپولیس گلر دوم مطمئنی ندارد و اگر بیرانوند اجازه بازی نداشته باشد، کار این تیم در درون دروازه خیلی سخت خواهد شد و یحیی مجبور است از گلر بی تجربه خود استفاده کند. در خط حمله هم اوضاع پرسپولیس خوب نیست. ۳ مهاجم این تیم جدا شدند و تنها شهاب زاهدی جذب شد. اگر زاهدی نتواند بازی کند، فرصت به مهدی عبدی خواهد رسید و او وارد ترکیب اصلی خواهد شد تا مقابل آلومینیوم به میدان برود.

همچنین محمد عمری پدیده فصل قبل قرمزها که توانایی بازی در خط حمله را هم دارد، دچار مصدومیت شده و مشخص نیست که بازی اول تیمش در فصل جدید برسد. همچنین علیرضا خدادای مهاجم جوان پرسپولیس که در بازی های دوستانه خوش درخشید و قرارداد ۳ ساله ای با پرسپولیس اضافه کرد، با مصدومیت شدیدی مواجه شده و حتی ممکن است چند ماه از میادین دور باشد. پرسپولیس اگر بدون این نفرات لیگ را شروع کند، کار بسیار دشواری در همان بازی ابتدایی مقابل آلومینیوم خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آخی بمیرم برا لنگ حکومتی

    • پدرام

      میگم وزیره ۱۵۰ میلیارد دیگه بریره حسابشون از پول ملت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج