adexo3
۱۳۴۰۳۰۱
۴۴۲۵
۴۴۲۵
پ

نقطه ضعف یحیی در اولین بازی لیگ مشخص شد

نمایش هیچ بازیکنی را نمی‌شود فقط با یک نود دقیقه آن هم در شروع فصل قضاوت کرد اما واضح به نظر می‌رسد که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در مرکز خط حمله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

فرهیختگان: نمایش هیچ بازیکنی را نمی‌شود فقط با یک نود دقیقه آن هم در شروع فصل قضاوت کرد اما واضح به نظر می‌رسد که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در مرکز خط حمله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

شهاب زاهدی حتی اگر درخشیدن در ترکیب این تیم را شروع کند و بهتر از امروز باشد، باز هم نمی‌تواند به تنهایی بار گلزنی در پرسپولیس را به دوش بکشد. اولین گل فصل تیم یحیی را نیز یک مدافع به ثمر رسانده است. اینکه خیلی از مهره‌ها در این تیم شم گلزنی خوبی دارند، انکارنشدنی به نظر می‌رسد اما در نوک حمله سرخ‌ها، خبری از یک ماشین گلزنی نیست و در یک فصل فشرده، این تهدید بزرگی برای آن‌ها خواهد بود.

یحیی امروز خیلی زود تصمیم به بیرون کشیدن شهاب زاهدی از زمین گرفت و به نظر می‌رسید از نمایش این بازیکن رضایت چندانی ندارد. شهاب تازه به فوتبال ایران برگشته و هنوز زمان بیشتری می‌خواهد تا دوباره با شرایط بازی در لیگ برتر هماهنگ شود. پس از بیرون رفتن این بازیکن از زمین اما، یحیی دو هافبک تیم‌اش را در این پست امتحان کرد و حاضر نشد مهدی عبدی را به زمین مسابقه بفرستد. او ابتدا مهدی ترابی را برای بیست دقیقه در نوک خط حمله قرار داد اما تبدیل شدن مهدی به فالس ناین یا همان مهاجم ۹ کاذب، شیوه بازی پرسپولیس را هجومی‌تر نکرد. پس از او هم نوبت به محمد عمری بود که وارد زمین شود و در خط حمله قرار بگیرد. چسبیدن مهدی به نیمکت آن هم در شرایطی که تیم مهاجم نوک تخصصی دیگری ندارد، نشان می‌دهد یحیی هنوز همان ذهنیت گذشته را نسبت به این مهاجم دارد و مرد شماره ۱۶ پرسپولیس، اصلا نتوانسته در اردوی پیش‌فصل چنین ذهنیتی را تغییر بدهد.

مهدی عبدی، دوران پرفراز و نشیبی در پرسپولیس داشته است. او در این سال‌ها بیشتر از هر بازیکن دیگری در بازی‌های بزرگ درخشیده و گل‌های حساس به ثمر رسانده اما هرگز از ثبات کافی برخوردار نبوده و این درست همان چیزی است که یحیی را نسبت به او بدبین می‌کند. به نظر می‌رسد این فصل، آخرین فرصت مهدی عبدی برای تجربه کردن چنین ثباتی خواهد بود. چند نمایش درخشان متوالی، می‌تواند شرایط او را در این باشگاه تغییر بدهد اما تا آن روز، یحیی حتی به عنوان یک مهره تعویضی روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز نمی‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج