۱۳۴۰۶۷۹
۳۵۶۴
۳۵۶۴
پ

وقتی رضا درویش دیگر «پرز» نیست!

خلاف فصل قبل پرسپولیس فصل جدید را با بدهی شروع کرد

طرفداری: بازیکنان و مربیان پرسپولیس هنوز مطالبات فصل قبل خود را دریافت نکرده اند.

وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس نگران کننده است. باشگاه بزرگ ایرانی که قرار است حدود یک ماه دیگر مقابل حریفان تا بن دندان مسلح آسیایی صف آرایی کرده و از حیثیت فوتبال باشگاهی ایران دفاع کند، روز قبل در ورزشگاهی به میدان رفت که امکانات و شرایط برگزاری بازی را نداشت.

وقتی رضا درویش دیگر «پرز» نیست!

باشگاهی که هفته هاست حساب های بانکی اش مسدود است و نه تنها مطالبات فصل قبل بازیکنان و مربیانش را به طور کامل پرداخت نکرده بلکه از پرداخت پیش قرارداد این فصل بازیکنان نیز عاجز است. جالب اینجاست خصوصی سازی و واگذاری سهام دو باشگاه بزرگ پایتخت در بازار، با وعده خودکفایی مالی انجام شده اما حالا هر دو باشگاه را بدهکارتر از قبل دست و پا بسته به میدان رقابت با تیم های صنعتی داخلی و غول های آسیایی فرستاده است.

در چنین بلبشویی است که باشگاه پرسپولیس همچنان در امر درآمدزایی ناتوان است. طولانی شدن روند امضای قرارداد با اسپانسر در حالی که تمام توافق ها انجام شده و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان از یک سو و حضوری نه چندان موفق در نقل و انتقالات (که هنوز گل محمدی و درویش سعی دارند توپ را به زمین هم بیاندازند) از سوی دیگر باعث شده جایگاه مدیرعامل سرخ ها بین هواداران این تیم نسبت به همین دو ماه قبل متزلزل شود. نزول جایگاهی که مشخص نیست برنامه ریزی شده صورت گرفته یا نه اما هرچه هست هم یحیی و شاگردانش بی محاباتر در مورد درویش مصاحبه می کنند و هم هواداران در فضای مجازی بی محاباتر به مدیرعامل خود می تازند. همانی که پیش تر لقب "پرز" را به او بخشیده بودند.

البته که بسیاری از تحلیل گران تاکید دارند با امضای قرارداد با ایرانسل و پرداخت پاداش ها از یک سو و جذب یک مهاجم از سوی دیگر همه چیز سرجای خودش برمی گردد اما موضوع این است که هنوز قراردادی امضا نشده و یحیی هم زیر بار دادن لیست نمی رود. با این حال همچنان از درویش انتقاد می کند که چرا مهاجمان ایرانی موردنظرش یعنی شهریار مغانلو را جذب نکرده و با عیسی آل کثیر برای پرداخت رقم  میلیاردی به توافق نرسیده تا گلایه های او از سوی ادمین های زیر 20 سال در فضای مجازی دست به دست شود!

اما هرچه هست امروز رضا درویش ناکام تر از همیشه است. او باید هرچه سریع تر فکری به حال اوضاع نابه سمان مالی باشگاه بکند. او خوب می داند آبی از اعضای هیات مدیره گرم نمی شود و بهترین کمک اعضای هیات مدیره به جز کنار هم قرار دادن شعارها و جملات هواداری، این است که در مصاحبه هایشان تاکید کنند به مدیرعامل اختیار تام داده اند و همین!

از این رو مدیرعامل سرخ ها باید هرچه سریع تر به جز امضای قرارداد با اسپانسر فصل بعد، راهکارهای مالی دیگری را نیز در نظر بگیرد که اگر پرداختی ها به زودی انجام نشود، با ادامه انتقادها سرنوشتی بهتر از صدری و سمیعی و مدیران چند سال اخیر پیدا نخواهد کرد.

باید منتظر بود و دید مدیرعامل سرخ ها می تواند از این وضعیت خلاص شده و در آستانه حضور در آسیا مشکلات مالی پرسپولیس را کمتر کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج