اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۰۸۴۸
۶۱۱۰
۶۱۱۰
پ

اتفاق زشت در فوتبال ایران که هیچ کجا ندیدید!

عجیب‌ترین تعویض تاریخ فوتبال ایران، هفته اول لیگ در اصفهان رخ داد؛ به این شکل که گزارشگر نیمه نخست بازی سپاهان و تراکتور، در نیمه دوم جای خودش را به فرد دیگری داد.

ورزش مدیا: عجیب‌ترین تعویض تاریخ فوتبال ایران، هفته اول لیگ در اصفهان رخ داد؛ به این شکل که گزارشگر نیمه نخست بازی سپاهان و تراکتور، در نیمه دوم جای خودش را به فرد دیگری داد. چرا؟ گویا مشکل این بنده خدا آن بوده که گفته: «جای بانوان در ورزشگاه خالی است.» بیست‌وچهار ساعت منتظر توضیح و تکذیب ماندیم و خبری نشد.

بی‌خداحافظی رفتن آن یکی و بی‌سلام آمدن این یکی هم شایعات را تقویت کرد. بنابراین ظاهرا در روزهایی که رییس صداوسیما لاف آزادی بیان می‌زند، یک نفر را فقط به این دلیل که گفته جای زنان در ورزشگاه خالی است، وسط بازی از پشت میکروفون پایین کشیده‌اند و فرستاده‌اند خانه‌اش. شما حتی یک گزارشگر فوتبال را که از صد تا فیلتر رد شده هم تحمل نمی‌کنید؛ قسم‌تان را باور کنیم یا دم خروس به این بزرگی را؟

سوال اینجاست که یک کشور، چند جور قانون می‌تواند داشته باشد؟ مگر مملکت ملوک‌الطوایفی اداره می‌شود که در سیرجان زنان راهی ورزشگاه شوند و همان روز یک نفر در اصفهان به جرم حرف زدن از ورود بانوان با چنین برخوردی مواجه شود؟ خب البته وقتی همه جای کشور کنسرت دادن آزاد است جز در مشهد، لابد نباید از ماجرای اصفهان هم تعجب کنیم! ما «قانون بد» زیاد داریم، اما مشکل بزرگتر اینجاست که گاهی حتی همین قوانین ناقص هم قربانی سلیقه افراد صاحب نفود می‌شود. قشنگ برای خودشان جولان می‌دهند؛ حلال را حرام و مجاز را ممنوع می‌کنند.

تا امروز میلیون‌ها جمله مزخرف در حین گزارش مسابقات فوتبال گفته شده است. اساتیدی داریم که صبح تا شب گاف می‌دهند و همچنان با قدرت روی آنتن هستند. گزارشگران برخی مراکز استان‌ها با خیال راحت نفرت‌پراکنی می‌کنند و تفرقه می‌اندازند، بی‌آنکه برخوردی با آنها شود. در همین اصفهان چند ماه پیش گزارشگر محترم صراحتا از ملوان بابت بازی قرص و محکمش انتقاد کرد(!) اما آب از آب تکان نخورد. با این حال با کسی که فقط یک جمله ساده در مورد کف حقوق شهروندی مردم ایران حرف زده، اینطور ضربتی برخورد می‌شود و حتی اجازه نمی‌دهند گزارشش را تمام کند. راستی که چقدر دنیای شما زشت است. زشت، کریه و کوچک.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج