اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۲۵۴
۵۶۱۶
۵۶۱۶
پ

ادعای عجیب جواد کاظمیان بعد از ۱۷ سال

جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.

خبرآنلاین: جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.

یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ برتر جواد کاظمیان بود که جزو برترین گلزنان این باشگاه در تاریخ لیگ هم به حساب می‌آید. کاظمیان هرچقدر در رده باشگاهی خوب بود و دوران موفقی را سپری کرد، در تیم ملی خیلی کم بازی می‌کرد.

او به دلیل حضور حسین کعبی در سمت راست خط دفاعی و بازی کردن ستاره‌ای مثل مهدی مهدوی‌کیا در سمت راست خط میانی، اکثرا ذخیره بود و خیلی کم پیش می‌آمد که در تیم ملی فرصت بازی کردن پیدا کند. کاظمیان در حالی اکثرا پشت خط می ماند که با این حال در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ عضوی از تیم ملی بود و حتی در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۰۷ که در مالزی برگزار شد، توانست برای تیم ملی گلزنی کند.

ادعای عجیب جواد کاظمیان بعد از ۱۷ سال

برانکو جواد را به جام جهانی ۲۰۰۶ برد ولی او یک نیمکت‌نشین در تیم ملی بود. حالا بعد از گذشت ۱۷ سال کاظمیان عکسی از حضور خود در جام جهانی منتشر کرد و البته ادعای عجیبی را هم مطرح کرد. بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در استوری خودش نوشت که حقش بود در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ به صورت فیکس در تیم ملی بازی کند ولی از نظر خودش در حقش اجحاف شد و نتوانست به صورت فیکس در تیم ملی به میدان برود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج