اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۲۷۲
۳۸۵۷
۳۸۵۷
پ

طلسم شکنی محبی پس از استقلال

مهاجم ایرانی روستوف نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی تیمش مقابل روبین کازان داشت.

ورزش سه: مهاجم ایرانی روستوف نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی تیمش مقابل روبین کازان داشت.

در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل تیم روبین کازان قرار گرفت.

محمد محبی که پس از دو حضور تعویضی در لیگ برتر روسیه و یک بازی ثابت در جام حذفی، جایگاهش را تثبیت کرده و جزو نفرات اصلی دیدار مقابل روبین کازان بود، در همان نیمه اول خطرناک و موثر ظاهر شد و می‌توانست تیمش را به گل برساند که مهاجمان روستوف در زدن ضربات آخر و استفاده از موقعیت‌های خلق شده این ستاره ایرانی دقت نکردند.

مهاجم فصل گذشته استقلال در دقیقه ۱۶ نزدیک بود پاس در عرض از سمت راست زمین را تبدیل به گل کند که برخورد مدافع روبین کازان با او در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داده نشد.

طلسم شکنی محبی پس از استقلال

در دقیقه ۳۰ توپ ارسالی به محوطه جریمه روبین کازان را محمد محبی با مهار توپ عالی به عقب پاس داد که شوت بازیکن هم‌دست او بی‌دقت بود و پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

محبی که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل با پیراهن روستوف داشت، در دقیقه ۴۰ نزدیک بود توپ ارسالی از سمت راست زمین را در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کند، اما پرتاب او به سمت توپ و ضربه این بازیکن را گلر روبین کازان به زیبایی از روی خط بیرون کشید تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

حملات پرشمار یاران محبی بالاخره در دقیقه ۵۲ نتیجه داد و روستوف توانست روی یک حمله از جناح راست و پاس به داخل محوطه، با شوت کمیل‌چنکو گل اول بازی را به ثمر رساند.

محمد محبی که تلاش زیادی برای گلزنی و خلق موقعیت داشت، در دقیقه ۷۸ روی شروع مجدد دروازه‌بان روستوف صاحب توپ شد و از سمت چپ محوطه جریمه روبین کازان نفوذ کرد که پاس کات‌بک او را آندری لانگوویچ، بازیکن تعویضی تیمش تبدیل به گل کرد تا نخستین پاس گل فصل او ثبت شود.

طلسم شکنی محبی پس از استقلال

روبین کازان در دقایق پایانی هم یک گل دیگر مقابل روبین کازان به ثمر رساند و در نهایت موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر در حضور تماشاگرانش شد تا ۷ امتیازی شود و موقتا به رتبه پنجم جدول لیگ برتر روسیه صعود کند.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف در حضور ۸۹ دقیقه ای خود مقابل روبین کازان که سومین بازی فصل او در لیگ برتر روسیه بود، توانست اولین پاس گلش را ثبت کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج