اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۵۰۲
۲۶۱۷
۲۶۱۷
پ

قلعه‌نویی ناجی این پرسپولیسی می‌شود

احتمال حضور هافبک پرسپولیس در فهرست جدید تیم ملی تقویت شده است.

 فوتبال ۳۶۰: احتمال حضور هافبک پرسپولیس در فهرست جدید تیم ملی تقویت شده است.

امیر قلعه‌نویی و همکارانش مشغول رصد و بررسی مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هستند تا برای برپایی دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی، بهترین بازیکنان به اردوی ملی فراخوانده شوند. قلعه‌نویی فعلاً شخصاً در ورزشگاه‌ها برای تماشای یک مسابقه لیگ برتری حضور پیدا نکرده اما در هفته نخست لیگ برتر، هر ۸ مسابقه با حضور اعضای کادرفنی تیم ملی برگزار شد تا عملکرد بازیکنان لیگ برتری کاملاً زیر ذره‌بین کادرفنی باشد.

قلعه‌نویی در حالی به دنبال انتخاب بهترین بازیکنان برای حضور در فهرست تیم ملی است که یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای او، انتخاب یا عدم انتخاب میلاد سرلک در فهرست جدید تیمش است. سرلک که در اردوی قبلی تیم ملی برای شرکت در مسابقات کافا ۲۰۲۳ غایب بود، حالا باید از ابتدای شهریورماه برای گذراندن خدمت سرباز خود را به سازمان نظام‌وظیفه معرفی کند و تنها راه تمدید معافیت سرلک، حضور او در فهرست تیم ملی است که احتمال آن وجود دارد.

سرلک در شرایطی به دنبال بازگشت به فهرست تیم ملی است که رقبای او در پست هافبک دفاعی، یک‌به‌یک شرایط بدی را تجربه می‌کنند و به نظر می‌رسد که راه برای بازگشت هافبک پرسپولیس به تیم ملی در حال هموار شدن است. سعید عزت‌اللهی در کنار روزبه چشمی، محمد کریمی، امید نورافکن، سعید مهری و علیرضا علیزاده هافبک‌های دفاعی دعوت‌شده به اردوی قبلی تیم ملی بودند که از میان آن‌ها ۴ بازیکن برای اردوی جدید شرایط کاملاً نابسامان دارند.

سکونشینی‌های متوالی عزت‌اللهی

سعید عزت‌اللهی بعد از آنکه همراه تیم ملی در مسابقات کافا 2023 قهرمان شد، روزگار خوبی را نگذراند و در حالی‌که او در یک ماه سوژه رسانه‌های ایرانی و خارجی بوده و مباحث زیادی درباره بازگشت احتمالی‌اش به فوتبال ایران مطرح شده، اما عزت‌اللهی همچنان تحت قرارداد باشگاه وایله‌کلوب دانمارک است. او همچنان نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و رضایت‌نامه یک میلیون یورویی ستاره ایرانی باعث شده تا عملاً بازگشتش به لیگ برتر منتفی شود. مدیران باشگاه وایله‌کلوب به عزت‌اللهی اعلام کرده‌اند که یا قراردادش را تمدید کند و یا سکونشین خواهد شد که فعلاً اتفاق دوم برای ستاره ایرانی رخ داده و با توجه به سکونشینی‌های سریالی در لیگ دانمارک، به نظر می‌رسد که برای حضور در دور جدید اردوی تیم ملی، سعید عزت‌اللهی از حداقل شانس برخوردار است. 

مصدومیت ناگهانی دو ستاره سپاهان!

محمد کریمی در هفته اول لیگ برتر دچار مصدومیت شد و بررسی‌های دقیق‌تر مشخص کرد که او تا یک ماه قادر به همراهی تیم سپاهان نخواهد بود که این مسئله بدان معناست که هافبک موردعلاقه قلعه‌نویی در فیفادی پیش‌رو نمی‌تواند همراه تیم ملی باشد. پیش از کریمی، امید نورافکن با مصدومیتی 3 ماهه مواجه شد تا دیگر ستاره موردپسند سرمربی تیم ملی هم شانسی برای همراهی یوزها در اردوی پیش‌رو نداشته باشد و گفته می‌شود حتی احتمال عدم حضور نورافکن در فهرست تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا هم وجود دارد تا عملاً دو هافبک سپاهان از رادار قلعه‌نویی برای فیفادی پیش‌رو خارج شوند.

مهری و تیم ملی در دورترین وضعیت ممکن

سعید مهری که فصل گذشته یکی از ستاره‌های ترکیب استقلال بود و عملکرد خوبی را از خود زیرنظر ریکاردو سا پینتو به جای گذاشت، بعد از اتمام لیگ بیست‌ودوم روزهای پرچالشی را گذراند و در حال حاضر هم دور از تمرینات استقلال، شرایط نابسامانی برای فصل جدید دارد و هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. با توجه به عدم آمادگی فنی مهری و دوری او از مسابقات، به نظر می‌رسد که این هافبک باتجربه هم شانسی برای همراهی تیم ملی در فیفادی پیش‌رو ندارد تا عملاً با حذف احتمالی 4 گزینه، راه برای حضور میلاد سرلک در فهرست تیم ملی هموار شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که دعوت به تیم ملی می‌تواند حداقل 6 ماه معافیت تازه برای هافبک پرسپولیس به‌وجود آورد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج