اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۵۹۲
۳۰۴۴
۳۰۴۴
پ

اقدام جدید امباپه که همه را شوکه کرد!

کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.

ورزش سه: کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.

 امباپه در یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای به چندین هفته تخاصم با پاری سن ژرمن پایان داد و امروز در تمرین تیم اول این باشگاه حضور یافت.

ستاره فرانسوی چند هفته‌ای بود که با دستور مستقیم ناصر الخلیفی از فهرست تیم کنار گذاشته شده بود و حتی زمانی که پی‌اس‌جی برای تور تابستانی راهی ژاپن شد نام امباپه در بین بازیکنان این تیم دیده نمی‌شد.

اقدام جدید امباپه که همه را شوکه کرد!

اما به فاصله کمی بعد از دیدار دیشب پاری سن ژرمن و لوریان در هفته اول لیگ یک اتفاقی غیرمنتظره افتاد و به نظر می‌رسد یخهای رابطه امباپه و باشگاهش ناگهان آب شده است. بعد از انتشار خبرهایی درباره بخشش امباپه از طرف باشگاه، پاری سن ژرمن با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که این ستاره فرانسوی امروز در تمرین زیر نظر لوئیس انریکه شرکت خواهد داشت.

اقدام جدید امباپه که همه را شوکه کرد!

این اتفاق افتاد و امباپه کمی بعد وارد مجموعه تمرینی تازه‌ساز پی‌اس‌جی شد و با استقبال گرم بازیکنان این تیم روبرو شد. این در حالی است که در روزهای گذشته خبرهایی درباره ناراحتی برخی از بازیکنان از رفتار امباپه مخابره شده بود. استقبال گرم امروز نشان می‌دهد این خبرها احتمالا بخشی از جنگ مدیران پی‌اس‌جی با امباپه بوده است.

وقتی امباپه وارد مجموعه تمرینی پی‌اس‌جی شد بازیکنان و کادر فنی تیم به رسم استقبال از بازیکنان تازه‌وارد برای او تونل وحشت ایجاد کرده و به این شکل بازگشت ستاره فرانسوی‌شانپ به تمرین را خوشامد گفتند.

اقدام جدید امباپه که همه را شوکه کرد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج