اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۵۹۴
۴۸۲۲
۴۸۲۲
پ

اقدام حرفه‌ای کنعانی‌زادگان ناجی پرسپولیس شد

چهل و دو دقیقه بعد از شروع نبرد پرسپولیس و تراکتور، وقتی حسین کنعانی توپ را به زمین حریف می‌فرستاد، هرگز تصور نمی‌کرد همین توپ، به اولین پاس گل او برای قرمزها در بازگشت به این تیم تبدیل خواهد شد.

فرهیختگان: چهل و دو دقیقه بعد از شروع نبرد پرسپولیس و تراکتور، وقتی حسین کنعانی توپ را به زمین حریف می‌فرستاد، هرگز تصور نمی‌کرد همین توپ، به اولین پاس گل او برای قرمزها در بازگشت به این تیم تبدیل خواهد شد. با این وجود او به جای آن‌که توپ را عجولانه دور کند، با یک مکث کوتاه به زمین تراکتور نگاه کرد و به سرعت متوجه شد که سعید صادقی خالی است.

کنعانی توپ را به خوبی برای صادقی فراهم کرد و سعید با یک فرار خوب، حسین پورحمیدی را در معرض یک اشتباه بزرگ قرار داد. اتفاقات زیادی دست به دست هم دادند تا این گل به ثمر برسد اما این نگاه دقیق کنعانی بود که خلا دفاع تراکتور را به سرعت شناسایی کرد.

اینجاست که «مدرن بودن» یک فوتبالیست، خودش را نشان می‌دهد. کنعانی می‌توانست در این صحنه زیر توپ بزند و فقط توپ را از زمین خودی دور کند اما این کار را انجام نداد و با اصرار به ارسال یک پاس خوب، در نهایت موجب رقم خوردن اولین گل خارج از خانه سرخ‌ها در این فصل شد. گلی که همه امتیازهای یک بازی بزرگ و حساس را در حساب پرسپولیس حفظ کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج