اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۶۰۷
۸۷۹۹
۸۷۹۹
پ

واکنش جالب خمس به اشتباهات فاحش پورحمیدی

سرمربی تراکتور معتقد است باید بهانه‌ها را کنار بگذارند و با بازیکنان فعلی خود برای ادامه لیگ آماده شوند.

ورزش سه: سرمربی تراکتور معتقد است باید بهانه‌ها را کنار بگذارند و با بازیکنان فعلی خود برای ادامه لیگ آماده شوند.

تراکتور که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشت و انتظار می‌رفت شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد، در دو هفته ابتدایی برابر پرسپولیس و سپاهان شکست خورد. پاکو خمس پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط تراکتور صحبت کرد.

* من باید یک راه‌حل پیدا کنم

خمس درباره ضعف تراکتور در خط حمله گفت: درست کردن مشکلات آنقدر راحت نیست. ما باید بین بازیکنان بگردیم و ببینیم کدام یک می‌توانند در خط حمله چیزی را که ما می‌خواهیم، به ما بدهند. ما دو بازیکن داریم که در خط حمله از آنها استفاده می‌کنیم؛ عارف رستمی و امیرحسین حسین‌زاده که پست اصلی هیچکدام مهاجم نوک نیست و ما مجبوریم که از آنها استفاده ‌کنیم. باید تمرین و کار کنیم تا چیزی را که می‌خواهیم، در بالاتری سطح به ما بدهند. ما امروز بازی بهتری نسبت به بازی برابر سپاهان انجام دادیم و می‌توانم بگویم بازی برابری با تیم حریف داشتیم. درست است باختیم اما به نظرم بازی پایاپای و برابر بود. باید کار کنیم. کار من این است که با بازیکنانی که دارم، یک راه حل پیدا کنم و دنبال همین خواهم بود.

* الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم

او سپس در خصوص اشتباه حسین پورحمیدی در حضور هواداران تراکتور توضیح داد: من فکر می‌کنم پورحمیدی آمادگی این را دارد که از دروازه تراکتوز محافظت کند و فکر نمی‌کنم برابر تعداد زیاد تماشاگران هم مشکلی داشته باشد. درست است وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی دو اشتباه می‌کند، هجمه روی او زیاد می‌شود اما الان ما باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم و از او مراقبت کنیم و به او روحیه بدهیم و سعی کنیم این اشتباهات تکرار نشود. ما برای بازی‌های بعد به او نیاز داریم. فکر می‌کنم الان باید بیشتر با بازیکنان بیشتر دوست باشم و بیشتر مراقبت ‌کنیم و کار و تلاش کنیم تا بهتر شویم. ما هنوز برای بهتر شدن و پیشرفت جا داریم و با تلاش و کار زیادی می‌توانیم به اینجا برسیم.

واکنش جالب خمس به اشتباهات فاحش پورحمیدی

* باید غر زدن و بهانه را کنار بگذاریم

سرمربی تراکتور درباره جدایی رضا اسدی و ضعف این تیم در خط حمله گفت: اگر بخواهیم به عقب فکر کنیم، نمی‌توانیم مشکل فعلی را حل کنیم. ما دیگر اسدی را نداریم. همه دوست داشتیم که الان اینجا باشد اما نیست. باید غر زدن و بهانه را کنار بگذاریم و با این بازیکنانی که داریم، کار کنیم. بازیکنان برای رقابت بهتر آماده شوند و بتوانند با تیم‌های بزرگ رقابت کنند. ما روی این موضوع کار خواهیم کرد. درست است که پست هیچکدام از بازیکنان خط حمله ما، مهاجم نوک نیست و خصوصیات مهاجم نوک مثل قد بلند و شرایط فیزیکی برای حفظ توپ را ندارند اما باید سعی کنیم از آنها چیزی دیگری بخواهیم و بگوییم که در فضا بیشتر به پشت دفاع فرار کنند و ما بتوانیم توپ را بیندازیم و از سرعت آنها استفاده کنیم. باید دنبال راه دیگری باشیم تا بتوانند راحت‌تر بازی کنند. آنها وقتی  پشت به دفاع توپ را می‌گیرند، با توجه به اینکه شرایط مهاجم نوک را ندارند، شاید برایشان سخت باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج