اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۲۷۴
۲۱۳۹
۲۱۳۹
پ

اسدی: پرسپولیس مقابل تراکتور خوش‌شانس بود

پرسپولیسی‌ها در تبریز و در مقابل چشم هزاران هوادار تراکتوری دست به کار بزرگی زدند و با ثبت دومین شکست این‌ تیم به دومین پیروزی این فصل خود رسیدند.

روزنامه اعتماد: پرسپولیسی‌ها در تبریز و در مقابل چشم هزاران هوادار تراکتوری دست به کار بزرگی زدند و با ثبت دومین شکست این‌ تیم به دومین پیروزی این فصل خود رسیدند. شاگردان‌ گل‌محمدی پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن هستند. با ابراهیم اسدی یکی از کاپیتان‌های اسبق پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم گپ و گفت کوتاهی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور چطور بود؟

هم درگیرانه بود و هم ‌موقعیت‌های زیادی هر دو تیم داشتند. بالاخره اشتباه فاحش دروازه‌بان تراکتور باعث شد تا صادقی از موقعیت استفاده کند و آن صحنه منجر به گل شد.

تراکتور چطور بود؟

درست است که آنها دو تا باخت دارند اما فکر می‌کنم این شکست تجربه‌ خوبی برای آنها می‌شود چون این تیم بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد و در بازی با پرسپولیس دیدید بازیکنان خارجی این تیم چند صحنه خطرناک روی دروازه ایجاد کردند و حتی به تیر دروازه هم زدند که پرسپولیس خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. اما تراکتوری‌‌ها بازیکنان خوب و مربی باهوشی دارند که می‌توانند در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیرند و این دو باخت را جبران کنند.

عملکرد پرسپولیس در سه خطوط چطور بود؟

در دروازه مشکلی ندارد و مدافعان عالی و نیرومند هستند و هافبک‌ها و وینگرها هم خیلی خوب هستند. طراح باهوش و تکنیکی مثل ترابی و صادقی و امیری هستند، اما فکر می‌کنم در خط حمله نیاز به یک‌ مهاجم چهارچوب‌شناس دارد.

به دروازه‌بان دوم نیازی نیست؟

بیرانوند خیلی خوب است مگر خدای نکرده مصدوم شود و گویا دروازه‌بان برزیلی هم قرار است جذب کنند. فقط مهاجم و تمام‌کننده به تمام‌معنا‌ می‌خواهیم.

صحبت از جذب یاسین سلمانی است. او می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

فکر می‌کنم پرسپولیس یک فوروارد مثل لوکادیا می‌خواهد و اطلاعاتی نسبت به سلمانی ندارم اما پرسپولیس تیم ‌بزرگی است و هر کسی که به این تیم می‌آید باید بتواند سطح توقعات را برآورده کند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینید؟

ذوب‌آهن یک تیم کارکشته و باتجربه است که در جام باشگاه‌ها حضور داشته اما آنالیزورهای پرسپولیس چه اطلاعاتی به کادر می‌دهند مهم است. کارهای تاکتیکی و تیمی پرسپولیس حرف ندارد و بچه‌ها همدیگر را خوب می‌شناسند و پاس‌های زیادی به هم می‌دهند. باید از این حربه در آزادی استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم. مگر آنکه ذوب‌آهن جلوی پرسپولیس بسته بازی کند که کار سخت می‌شود. البته تمام بازی‌ها برای پرسپولیس باید حکم فینال را داشته باشد با توجه به اینکه سال پیش تمام جام‌ها را برده باید انگیزه و هدف اصلی‌اش قهرمانی در آسیا باشد، چون تجربه حضور در فینال را دارند و با جذب یک فوروارد می‌شود امیدوار بود به فتح جام. البته کار سخت است چون تیم‌های عربی بازیکنان خوبی جذب کردند اما پرسپولیس هم تجربه دارد و هم مقابل تیم‌های بزرگ خوب و روان بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج