اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۹۲۳
۱۸۴۴
۱۸۴۴
پ

مربی ایرانی روی دست خمس بلند شد!

مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.

ورزش سه: مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.

 تیم فوتبال تراکتور در حالی خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر و تک بازی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات کرد که پاکو خمس تمرینات پرتعداد و پرفشاری برای بازیکنان خود در نظر گرفته بود و سرخ‌پوشان تبریزی با سخت‌ترین برنامه‌های مربی اسپانیایی وارد بازی‌ها شدند.

ابراهیم اشکش، سرمربی جنجالی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که همراه با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و پس از آن هدایت خیبر خرم‌آباد را برای یک هفته برعهده گرفت و دوباره به جمع نفتی‌ها بازگشت، در شرایطی تیمش را آماده حضور در لیگ یک می‌کند که تمرینات بیشتری نسبت به پاکو خمس برای شاگردانش در نظر گرفته است.

مربی ایرانی روی دست خمس بلند شد!

اردوی نفت مسجدسلیمان در شرایطی امروز در تهران با انجام یک مسابقه تدارکاتی به پایان رسید که ابراهیم اشکش در این اردو روزانه سه الی پنج جلسه تمرینی برای بازیکنان خود در نظر گرفته بود!

پنج جلسه تمرینی شاگردان اشکش از ساعات اولیه صبح آغاز و تا تاریک شدن هوا به طول می‌انجامید و شرایط سختی برای بازیکنان نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شده بود تا آماده حضور در فصل جدید لیگ یک شوند.

نفت مسجدسلیمان عصر امروز در هشتمین و آخرین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی تهران به مصاف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران رفت که توانست با تک گل رضا جباری از روی نقطه پنالتی به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان اشکش در هشت مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود تاکنون ۶ پیروزی و دو مساوی داشتند و در این مدت ۱۹ گل به ثمر رساندند و دو گل دریافت کردند تا در کنار ۵ جلسه تمرینی در روز، با این دیدارهای تدارکاتی در شرایط بازی قرار بگیرند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج