adexo3
۱۳۴۴۱۶۹
۲۴۴۵
۲۴۴۵
پ

این ستاره مثل گاو نر، قوی است!

پزشکان رئال مادرید خبر خوبی به باشگاه دادند و کارلو آنچلوتی متوجه شد ستاره جوان ترکیه‌ای که عمل جراحی زانو را پشت سر گذاشته زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به تیم خواهد برگشت.

ورزش سه: پزشکان رئال مادرید خبر خوبی به باشگاه دادند و کارلو آنچلوتی متوجه شد ستاره جوان ترکیه‌ای که عمل جراحی زانو را پشت سر گذاشته زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به تیم خواهد برگشت.

آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، امسال تابستان بعد از سر و صدای زیاد و رقابتی که بین دو غول اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا، برای به خدمت گرفتنش ایجاد شده بود فنرباغچه را ترک کرد و به رئال پیوست.

این ستاره مثل گاو نر، قوی است!

اما شانس با گولر یار نبود و او خیلی زود و حتی پیش از شروع فصل درحالیکه با رئال در تور تابستانی آمریکا به سر می‌برد مصدوم شد و مجبور شد زانویش را به تیغ جراحی بسپارد.

بعد از آنکه گولر جراحی شد رسانه‌ها در اسپانیا اعلام کردند او دست کم تا یک ماه و نیم دیگر قادر به حضور در میادین نخواهد بود. اما امروز گزارش‌ دیگری در اسپانیا منتشر شد که برای رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

در این گزارش اشاره شده که پزشکان معالج ستاره ترک به باشگاه رئال اعلام کرده‌اند که روند بهبود او به مراتب سریع‌تر از حد انتظار بوده و او به زودی می‌تواند به ترکیب تیم اضافه شود. در این گزارش اشاره شده که پزشک معالج گولر به مدیران رئال گفته "آردا مثل یک گاو نر، قوی است و شاید چند هفته زودتر از آنچه فکر می‌کردیم پا به توپ شود."

گولر اولین مصدوم جدی رئال در تابستان امسال بود و بعد از او کورتوا و میلیتائو هم با مصدومیت‌های شدید مواجه شدند. پس از بروز مصدومیت گولر شایعات زیادی پیرامون وضعیت این بازیکن منتشر شد. ابتدا گفته شد که باشگاه فنرباغچه از آسیب‌دیدگی او اطلاع داشته و رئال مادرید در این انتقال ضرر کرده است. سپس مشخص شد که باشگاه اسپانیایی از این مصدومیت اطلاع  داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج