اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۴۲۱۴
۲۵۷۷
۲۵۷۷
پ

پی‌اس‌جی آماده رو دست زدن به رئال!

روزنامه آ اس مدعی شد مذاکرات جدید بین نمایندگان امیر قطر با کیلیان امباپه مثبت بوده و پاری سن ژرمن به تغییر در شرایط ستاره فرانسوی‌اش خوش‌بین است.

ورزش سه: روزنامه آ اس مدعی شد مذاکرات جدید بین نمایندگان امیر قطر با کیلیان امباپه مثبت بوده و پاری سن ژرمن به تغییر در شرایط ستاره فرانسوی‌اش خوش‌بین است.

 

پی‌اس‌جی آماده رو دست زدن به رئال!

درحالی که کیلیان امباپه در طول تابستان امسال اصرار داشت که حاضر به تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن نیست اما روزنامه اسپانیایی آ اس در خبری اختصاصی اعلام کرد پی‌اس‌جی حالا به تغییر نظر این ستاره فرانسوی خوش‌بین است.

در روزهای گذشته از فرانسه خبر رسید که هیئتی از قطر به پاریس پرواز کرده‌اند تا جلسه‌ای مهم با امباپه برگزار کنند. روزنامه آ اس می‌گوید جلسه نمایندگان اعزامی امیر قطر با امباپه دیروز برگزار شده است. دستور این جلسه نزدیک‌تر کردن مواضع پی‌اس‌جی و ستاره فرانسوی و صحبت درباره شرایط امباپه برای تمدید قراردادش بوده است.

در ادامه این گزارش ادعا شده که نتایج اولین جلسه برای مدیران پی‌اس‌جی رضایت‌بخش بوده و در پایان هیئت قطری با نمایندگان امباپه به توافق رسیدند که در روزهای آینده جلسه دوم هم بین دو طرف برگزار شود. در جلسه دوم ممکن است ناصر الخلیفی رئیس باشگاه هم حضور داشته باشد.

پی‌اس‌جی آماده رو دست زدن به رئال!

صحبت‌هایی که در جلسه دیروز مطرح شده پاری سن ژرمن را به این نتیجه رسانده که امباپه ممکن است از موضع خود در مورد تمدید نکردن کوتاه بیاید. این در حالی است که امروز نشریه آلمانی اشپورت بیلد مدعی شد رئال مادرید  قصد دارد در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات آخرین تلاش‌ها را برای جذب امباپه انجام بدهد.

پاری سن ژرمن تا کنون به صورت تلویحی به رئال مادرید اعلام کرد که موضعش درباره امباپه روشن است و در ازای واگذاری او امسال تابستان خواهان دریافت 250 میلیون یورو است. پاریسی‌ها به رئال اطلاع داده‌اند که اگر می‌خواهند پیشنهادی با رقم کمتر ارسال کنند پیشنهاد آنها حتی بررسی نخواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج