adexo3
۱۳۲۸۹۴۸
۱۸۰۱۰
۱۸۰۱۰
پ

فقط این سه باشگاه پول خرید امباپه را دارند!

در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.

ورزش سه: در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.

برونو ساتن که یک ایجنت تراز اول در اروپا به شما می‌آید، معتقد است در حال حاضر فقط سه باشگاه در اروپا پول خریدن امباپه را دارند که یکی از آنها نیوکسل است!

پاری‌سن‌ژرمن به کاپیتان فرانسه هشدار داده که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و این تابستان باید قراردادش را تمدید کند و یا به تیم دیگری فروخته خواهد شد.

گفته می‌شود پاریسی‌ها برای فروش سوپراستار خود ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواهند و ساتن، که یک ایجنت مطرح فرانسوی است، می‌گوید در شرایطی فعلی فقط سه باشگاه هستند که می‌توانند این پول را بدون مشکل بپردازند.

او به روزنامه اکیپ گفت: «سخت است که روی امباپه قیمت بگذاری. یک باشگاه معمولی، نه باشگاهی که پشتوانه یک کشور را دارد، به نظر من امروز ۲۰۰ میلیون یورو برای او نمی‌دهد.

در حال حاضر فکر می‌کنم فقط نیوکسل، منچسترسیتی و رئال مادرید می‌توانند این پول را بپردازند. از نظر من قیمت واقعی او بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون یورو است که می‌تواند بر اساس عملکرد بازیکن تا ۲۰۰ میلیون یورو یا همین حدود برسد.»

رئال مادرید و پی‌اس‌جی قبلا هم در این وضعیت بوده‌اند. سال ۲۰۲۱ پاریسی‌ها پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی رئال را در حالی رد کردند که تنها یک سال از قرارداد امباپه مانده بود. اما آن زمان باشگاه فرانسوی توانست امباپه را قانع کند که در این تیم بماند، اما حالا دو سال گذشته و وضعیت مشابهی پیش آمده، با این تفاوت که ستاره فرانسوی رسما گفته قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج