اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۴۲۷۶
۱۵۵۵
۱۵۵۵
پ

جواب نه همبازی مسی به عربستان

بعد از گزارش‌هایی درباره پیشنهاد الاهلی عربستان برای خرید رودریگو دی‌پل، مارکا می‌گوید این ستاره آرژانتینی مخالفت خود را با انتقال به عربستان اعلام کرده است.

ورزش سه: بعد از گزارش‌هایی درباره پیشنهاد الاهلی عربستان برای خرید رودریگو دی‌پل، مارکا می‌گوید این ستاره آرژانتینی مخالفت خود را با انتقال به عربستان اعلام کرده است.

جواب نه همبازی مسی به عربستان

امروز خبرهای زیادی درباره پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان به اتلتیکو مادرید برای انتقال رودریگو دی‌پل مطرح شد و به نظر می‌رسید با توجه به پیشنهاد ۳۲ میلیون یورویی عربستانی‌ها ممکن است اتلتیکو این ستاره خود را واگذار کند.

روزنامه مارکا اما اعلام کرد دی‌پل در پاسخ به تماس الاهلی به این باشگاه عربستانی اعلام کرده که حاضر به ترک اتلتیکو نیست. این ستاره آرژانتینی پاسخ منفی خود به الاهلی را به مدیران اتلتیکو هم اطلاع داد.

دی‌پل در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های مهم تیم ملی آرژانتین بود و در کنار ستاره‌های بزرگ این تیم مثل لیونل مسی نقش قابل توجهی در قهرمانی آلبی‌سلسته بازی کرد.

در ابتدای تابستان ناپولی خواهان جذب این هافبک آرژانتینی بود ولی نتوانست با اتلتیکو به توافق برسد. در روزهای گذشته مذاکراتی بین الاهلی و اتلتیکو انجام شد اما با توجه به پاسخ منفی این ستاره آرژانتینی باید انتقال او را غیر قابل انجام در نظر گرفت.

جواب نه همبازی مسی به عربستان

دی‌پل سه فصل پیش با قراردادی 40 میلیون یورویی از اودینزه به اتلتیکو پیوست. او تا امروز برای اتلتی 88 بازی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده است. با توجه به رقمی که اتلتیکو برای خرید او پرداخته بود بعید به نظر می‌رسید که سرزو، رئیس اتلتیکو، به راحتی با پیشنهاد 32 میلیون یورویی الاهلی موافقت کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج