adexo3
۱۳۴۴۲۹۷
۵۰۹۰
۵۰۹۰
پ

کلاس آموزشی مهدی قایدی برای تیم تراکتور!

تراکتوری‌ها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس فقط یک گل به ثمر رساندند، اما با تماشای بازی مهدی قایدی در دیدار اخیر اتحاد کلباء و شارجه و تک گل او، به خوبی می‌توانند راه گلزنی به تیم اماراتی را یاد بگیرند.

ورزش سه: ستاره ایرانی اتحاد کلباء با یک روش خاص موفق به گلزنی مقابل شارجه امارات شد.

کلاس آموزشی مهدی قایدی برای تیم تراکتور!

 تیم فوتبال تراکتور در حالی باید از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل شارجه امارات قرار بگیرد و بازی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را برگزار و برای رسیدن به دور گروهی تلاش کند که حریف آنها در دیدار اخیرش با وجود کسب پیروزی برابر شاگردان فرهاد مجیدی، سه گل دریافت کرد و در خط دفاعی متزلزل نشان داد.

شارجه امارات سه روز قبل در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر امارات به برتری ۴ بر ۳ مقابل اتحاد کلباء رسید که مهدی قایدی با فرارها و نمایش تکنیکی خود روی گل‌های اول و دوم شاگردان مجیدی موثر بود و گل سوم را با یک فرار عالی از بین کونستانتینوس مانولاس، ستاره یونانی شارجه و شاهین عبدالرحمن، کاپیتان این تیم و در نهایت یک ضربه چیپ به ثمر رساند.

ورزش سه: تراکتوری‌ها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس فقط یک گل به ثمر رساندند، اما با تماشای بازی مهدی قایدی در دیدار اخیر اتحاد کلباء و شارجه و تک گل او، به خوبی می‌توانند راه گلزنی به تیم اماراتی را یاد بگیرند.

 
کلاس آموزشی مهدی قایدی برای تیم تراکتور!

مهدی قایدی قبل از زدن گل به شارجه، در بین دو مدافع شارجه کمین کرد و پس از ارسال پاس از زمین‌شان، با فرار سریع خود را به توپ رساند و با ران پا آن را جلو انداخت و در نهایت با ضربه چیپ تماشایی دروازه شارجه را باز کرد.

تراکتوری‌ها نیز فردا بازیکنان تند و تیز در ترکیب خود دارند و می‌توانند با استفاده از همین تاکتیک و پاس‌های بلند مدافعان خود ازجمله شجاع خلیل‌زاده به پشت مانولاس و شاهین عبدالرحمن، به محوطه جریمه شارجه برسند و گلزنی کنند؛ کاری که قایدی به خوبی انجام داد و جواب گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج