adexo3
۱۳۴۴۳۵۸
۵۳۸۶
۵۳۸۶
پ

آخرین خروجی پرسپولیس مشخص شد

یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم خواستار جدایی از این باشگاه شده است.

همشهری آنلاین: بعد از جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم هم مشتریان زیادی در تابستان پیدا کرده‌اند. در این میان دو باشگاه فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان رسما خواهان فرشاد فرجی شده و حتی رضایت این بازیکن را هم جلب کرده‌اند. در این میان هم به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده فرجی فقط قرضی می‌تواند برود و برای اینکه این اتفاق رخ دهد او باید قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند.

این بازیکن تا پایان این فصل با سرخپوشان قرارداد دارد و در این شرایط قرضی نمی‌تواند راهی تیم دیگر شود. از طرفی او زمانی قراردادش را تمدید خواهد کرد که باشگاه پرسپولیس بتواند خواسته مالی‌اش را برآورده سازد. در این بین طرفین هنوز در حال چانه‌زنی با یکدیگر هستند. آنچه مشخص است ظرف همین روزها تکلیف فرجی با پرسپولیس مشخص خواهد شد. اگر قرارداد او تمدید شود آن وقت به احتمال زیاد به صورت قرضی راهی یکی از دو تیم فولاد یا گل‌گهر خواهد شد. ناگفته نماند که خود او هم به این نتیجه رسیده که در حضور کنعانی، پورعلی‌گنجی و گولسیانی، شرایط سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را خواهد داشت و به این خاطر به دنبال تغییر وضعیت خود است. فرجی از قرارداد ۵ میلیاردی خود در پرسپولیس هم رضایت ندارد و یکی از دغدغه‌هایش نیز همین مساله است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج