adexo3
۱۳۴۴۴۷۵
۱۷۳۴
۱۷۳۴
پ

فریبا: نکونام فردا دنبال مساوی نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، جواد نکونام با هدف گرفتن مساوی، تیمش را به مصاف سپاهان نخواهد فرستاد.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال برای بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: این یک بازی سخت برای استقلال و در واقع یک جنگ نابرابر است. سپاهان تیمی است که تا دندان مسلح است، ولی استقلال پیش‌فصل خوبی نداشت، نتوانست به خوبی بازیکن بگیرد و اردوی خارج از کشور هم برای این تیم فراهم نشد. با این حال استقلال از دو بازی ابتدایی شش امتیاز گرفته است و همیشه در لیگ برتر و آسیا شخصیت قهرمانی دارد. این یک بازی سخت برای استقلال خواهد بود، ولی امیدوارم که تیمِ نکونام در اصفهان نتیجه خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «با این اوصاف آیا تساوی هم نتیجه خوبی برای استقلال خواهد بود؟»، تأکید کرد: به زمین مسابقه رفتن برای کسب نتیجه مساوی تفکر درستی نیست و مطمئناً جواد نکونام هم مقابل سپاهان دنبال مساوی نیست و قطعاً به برد فکر می‌کند. بدون شک اعضای کادر فنی استقلال سپاهان را آنالیز کرده‌اند و فکر می‌کنم کُندی خط دفاعی سپاهان می‌تواند به استقلال کمک کند.

فریبا در واکنش به اختلاف جواد نکونام و علی خطیر و تجمع امروز هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه اظهار داشت: استقلال بازی حساسی در پیش دارد و ترجیح می‌دهم در این مورد بعد از بازی صحبت کنم.

بازیکن پیشین استقلال درباره اینکه آیا استقلال مدعی جدی قهرمانی در این فصل خواهد بود، یادآور شد: قطعاً استقلال در این فصل جزو مدعیان قهرمانی است. هر چند استقلال بر خلاف برخی تیم‌ها مشکل زیاد دارد، ولی امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن، شرایط این تیم هم بهتر شود. آقای خطیر هم قول داده بود دو بازیکن خارجی جذب کند که امیدوارم به قول خودش عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج