adexo3
۱۳۴۴۸۰۵
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

۱۰ بازیکن بااستعداد فوتبال بانوان که در مد و فشن تأثیرگذار بوده‌اند را بررسی می‌کنیم.

سرخ نیوز: وقتی به فوتبال فکر می‌کنیم، ورزش و مهارت، مرکز اصلی توجه است. اما جدیداً بُعد جدیدی از تلاقی استایل و ورزش به وجود آمده است. جام جهانی مدت‌هاست که محلی برای نشان دادن استعداد و اشتیاق بوده. با این حال، در سال‌های اخیر، به بستری برای برخی از شیک‌ترین فوتبالیست‌های زن تبدیل شده تا رویکرد منحصربه‌فردشان را به مد نشان دهند.

این ورزشکاران علاوه‌بر اینکه برای توانایی‌های ورزشی چشمگیرشان شناخته می‌شوند، در مد و سبک زندگی هم تأثیرگذار بوده و تعریف الگوی ورزشی معاصر را تغییر داده‌اند.

در حالی که جام جهانی در سراسر جهان، توجه‌ها را به خود جلب کرده، این ورزشکاران با ارائه مسابقات هیجان‌انگیز و استایل منحصربه‌فردشان، طرفداران و علاقه‌مندان را مجذوب کرده‌اند. این بازیکنان فوتبال با مدل موی زیبا و لباس‌هایی که با ظرافت در طراحی، ورزش و شیک بودن را ترکیب کرده‌اند، الهام‌بخش نسل جدیدی هستند.

این ترکیب گیرا از ورزش و فشن، به خاص بودن افراد توجه می‌کند و دنیای ورزش را به‌عنوان دنیایی پویا و پذیرا که در آن برای ایده‌های فردی محدودیتی وجود ندارد، معرفی می‌کند.

در ادامه، از ۱۰ بازیکن فوتبال جام جهانی که ترندهای جدید مد ایجاد کردند و الهام‌بخش یک نسل هستند، نام برده شده است.

  • لودمیلا داسیلوا (برزیل)

لودمیلا داسیلوا، که با نام لودمیلا نیز شناخته می‌شود، در ۱ دسامبر ۱۹۹۴ متولد شد. او یک فوتبالیست بااستعداد برزیلی است که در پست مهاجم برای اتلتیکو مادرید در لیگ برتر اسپانیا و تیم ملی زنان برزیل بازی می‌کند.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • آتنه دل کاستیو (اسپانیا)

آتنه دل کاستیو یک فوتبالیست بااستعداد اسپانیایی متولد ۲۴ اکتبر ۲۰۰۰ است. او به‌عنوان مهاجم برای باشگاه Liga F club Real Madrid CF بازی می‌کند و باافتخار، نماینده تیم ملی زنان اسپانیا است.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • ماریون تورنت (فرانسه)

ماریون تورنت یک فوتبالیست بااستعداد فرانسوی متولد ۱۷ آوریل ۱۹۹۲ است. او برای مونپلیه، باشگاه زنان لیگ یک فرانسه، و تیم ملی این کشور بازی می‌کند. ماریون در زمین همه کاره است و می‌تواند به‌عنوان مدافع یا هافبک دفاعی بازی کند.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • الکس مورگان (ایالات متحده آمریکا)

الکساندرا پاتریشیا مورگان کاراسکو در 2 ژوئیه 1989 متولد شد و فوتبالیست حرفه‌ای اهل ایالات متحده آمریکا است. مورگان به‌عنوان مهاجم بازی می‌کند و کاپیتان San Diego Wave FC در لیگ ملی فوتبال زنان (NWSL) است. او همچنین هدایت تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده را برعهده دارد. مورگان از سال 2018 تا 2020 در کنار کارلی لوید و مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی بود.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • الکسیا پوتیاس (اسپانیا)

الکسیا پوتیاس سگورا یا الکسیا یک فوتبالیست حرفه‌ای اهل اسپانیا و کاتالونیا است. او در ۴ فوریه ۱۹۹۴ متولد شد و در حال حاضر، به‌عنوان هافبک برای بارسلونا فعالیت می‌کند؛ جایی که نقش کاپیتان تیم را برعهده دارد. الکسیا همچنین کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا است. او قبل از پیوستن به بارسلونا، برای اسپانیول و لوانته بازی می‌کرد و پیش از این نیز، نماینده کاتالونیا بوده است.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • اینگرید انگن (نروژ)

اینگرید سیرستاد انگن یک فوتبالیست بااستعداد نروژی متولد ۲۹ آوریل ۱۹۹۸ است. او در پست هافبک برای باشگاه بارسلونا لیگ اسپانیا و تیم ملی نروژ بازی می‌کند. قبل از پیوستن به بارسلونا در سال ۲۰۲۱، او برای Trondheims-Orn و LSK Kvinner در نروژ و ولفسبورگ در آلمان بازی کرد.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • جولیا گوین (آلمان)

جولیا رونییا گوین بازیکن فوتبال آلمانی متولد 2 ژوئیه 1999 است. او به‌عنوان دفاع راست یا هافبک برای باشگاه Frauen-Bundesliga FC Bayern Munich بازی می‌کند و نماینده تیم ملی آلمان است.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • آگوستینا باروسو (آرژانتین)

آگوستینا باروسو باسوالدو، متولد ۲۰ می ۱۹۹۳، بازیکن فوتبال آرژانتینی است. او برای باشگاه اسپانیایی UD Granadilla Tenerife و تیم ملی آرژانتین در نقش مدافع میانی بازی می‌کند.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

 
  • آنجلا بارون (کلمبیا)

آنجلا دانیلا بارون مدافع میانی اتلتیکو ناسیونال است. او علی‌رغم اینکه در ایالات متحده و از پدری آمریکایی و مادری کلمبیایی متولد و بزرگ شده، نماینده تیم ملی کلمبیا است. مهارت‌های او غیرقابل انکار است و او همچنان در حال رشد در فوتبال حرفه‌ای است.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

  • لیکه مارتنس (هلند)

لیکه الیزابت پترولنا مارتنس فنلیر، متولد ۱۶ دسامبر ۱۹۹۲، یک فوتبالیست هلندی حرفه‌ای است که برای پاری سن ژرمن، باشگاه زنان لیگ یک فرانسه و تیم ملی زنان هلند بازی می‌کند. او به‌عنوان هافبک یا وینگر بازی می‌کند.

۱۰ فوتبالیست زن تاثیرگذار در مد و فشن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج