adexo3
۱۳۴۵۱۳۹
۱۴۸۷
۱۴۸۷
پ

انتقاد دوباره مدیرعامل سپاهان از سقف بودجه!

مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان بار دیگر نسبت به قانون سقف بودجه در فوتبال ایران انتقاد کرد.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان بار دیگر نسبت به قانون سقف بودجه در فوتبال ایران انتقاد کرد.

محمدرضا ساکت و باشگاه سپاهان یکی از اصلی ترین منتقدان به اجرای قانون سقف بودجه در فوتبال ایران بودند. آنها اعتراض های زیادی در این خصوص انجام دادند اما در نهایت صدایشان به جایی نرسید و حتی برخی قراردادهایشان نیز ثبت نشد.

حالا با گذشت چند روز و بعد از همگروهی سپاهان در لیگ قهرمانان با الاتحاد که کریم بنزما را در اختیار دارد، محمدرضا ساکت بار دیگر نسبت به قانون سقف بودجه انتقاد کرده است.

ساکت درباره رویارویی سپاهان با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ گفت: «سپاهان یکی از با تجربه ترین تیم ها در عرصه آسیاست مثل استقلال و پرسپولیس، این مسابقات فضای فنی و اجرایی اش متفاوت است. بازیکنان شایسته ایرانی در آسیا تمامی تجربه های ملی و بین المللی دارند و از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی های خودشان استفاده خواهند کرد. گروه ما گروه متنوعی است و با باشگاه الاتحاد در سال ۱۳۸۴ در نقش جهان بازی کردیم و در شهر جده با این تیم بازی کردیم.»

او ادامه داد: «با شرایطی که فوتبال عربستان پیگیری می کند تا تیم هایشان قوت ببخشد. آنها به دنبال جذب چهره های شاخص دنیای فوتبال هستند. ما هم به گفته مورایس و همچنین دیدگاه باشگاه چهره‌های ارزشمندی را در باشگاه‌های ایرانی مثل سپاهان، پرسپولیس و نساجی داریم.»

ساکت با انتقاد از قانون سقف بودجه افزود: « هرچند قوانینی که امسال گذاشتند به قول بازیکنان ما مثل نیازمند که دیشب مصاحبه کرد، گفت به نوعی سعی شد تیم‌های ایرانی  را در آسیا تضعیف کنیم. هم دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا بسته شد. گل محمدی هم به این موضوع اشاره داشتند. با این حال حضور در آسیا برای هر سه تیم ایرانی ظرفیت متفاوتی است و ما شاهد یک درخشش ویژه از سه تیم خواهیم بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج