۱۳۴۵۷۱۷
۳۲۱۱
۳۲۱۱
پ

شرایط نگران‌کننده ورزشگاه آزادی در آستانه سفر نمایندگان AFC

شرایط عجیب ورزشگاه آزادی و سکوت مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده آن هم در شرایطی که قرار است نمایندگان AFC به کشورمان سفر کنند.

خبرگزاری تسنیم: یک سال بعد از آنکه سعید ابوالفتحی معاون عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد «سیستم کابل‌های برق ورزشگاه آزادی بعد از ۵۰ سال تعویض شده است»؛ برق این ورزشگاه در اواخر دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان قطع شد.

روز پنجشنبه هفته گذشته و در دقیقه ۸۷ دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، ناگهان یکی از پروژکتور‌های ورزشگاه آزادی دچار مشکل و برق آن قطع شد. موضوعی که اعتراض گل محمدی سرمربی پرسپولیس را هم به دنبال داشت و او در نشست خبری پایان بازی به کنایه گفت: «برقکار خوب برای ورزشگاه آزادی سراغ داریم!» نکته جالب این است که مدیران شرکت توسعه با وجود گذشت ۴۸ ساعت از این ماجرا هنوز اظهارنظری در این باره نداشته‌اند.

کاهش سطح آب دریاچه، وضعیت بغرنج سکوهای تماشاگران،  شرایط نامساعد ورزشکاران در بزرگترین مجموعه ورزشی کشور که جواد فروغی قهرمان المپیکی تیراندازی از آن با عنوان «زندانِ آزادی» یاد کرد، وضعیت بد زمین چمن ورزشگاه آزادی، بیش از پیش این پیام را به جامعه ورزش می‌دهد که فقر نیروی متخصص و کارشناس در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که آزادی هم زیر مجموعه آن است، وجود دارد.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یک شرکت مادر تخصصی است ولی گفته می‌شود برخی نیروهای غیرمتخصص این شرکت که در زمان مدیران پیشین از ارگان‌های دیگر به ورزش مأمور شده‌اند، از خلاء بوجود آمده در شرکت توسعه استفاده کرده و در تلاش هستند مأموریت خود را دوباره تمدید کنند.

انتظار می‌رفت در زمان حضور حمید سجادی که خودش از قهرمانان ورزش بود وضعیت شرکت توسعه سر و سامان بگیرد اما اینگونه نشد. اهمیت و جایگاه شرکت توسعه ایجاب می‌کند حساسیت مدیران وزارت ورزش به این شرکت بالا باشد وگرنه با وضع موجود ممکن است در روزها یا هفته‌های آینده اتفاقات بدتری رخ دهد که قطعاً خوشایند هیچ کدام از اهالی ورزش نخواهد بود، آن هم در شرایطی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش بوده و قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از شرایط ورزشگاه آزادی و نصب VAR به کشورمان سفر کنند.

ایجاد شرایط مناسب در ورزشگاه آزادی یک انتظار منطقی و بجاست چرا که پای آبروی ایران در میان است و اگر قرار است نمایندگان کشورمان در تهران پذیرای حریفان خود باشند، باید حداقل‌ها فراهم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج