اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۲۷۷
۳۶۸۷
۳۶۸۷
پ

دستگاه دروغ‌سنج دست رونالدو را رو می‌کند!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، خود را در معرض چالش پاسخ به سوالاتی در حضور یک دستگاه دروغ‌سنج قرار داده است.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، خود را در معرض چالش پاسخ به سوالاتی در حضور یک دستگاه دروغ‌سنج قرار داده است.

 یکی از سوالاتی که در این چالش از او پرسیده شده است این است که آیا او جام‌های لیگ قهرمانان اروپا را با قهرمانی در جام جهانی عوض می‌کند، در حالی که ادعایش با دستگاه دروغ‌سنج ارزیابی می‌شد.

رونالدو اعتراف می‌کند که انجام تست دروغ‌سنج یکی از "سخت‌ترین چالش‌های او تاکنون" است، زیرا این ابرستاره ۳۸ ساله جایی برای پنهان شدن ندارد چون با یک سری سوالات با پاسخ بله یا خیر روبرو می‌شود که قصد دارد احساسات واقعی او را آشکار کند. 

این چالش که یک برنامه تبلیغاتی با پشتیبانی مالی بایننس است و به زودی در شبکه‌های اجتماعی این ستاره فوتبال قرار خواهد گرفت.

فوق ستاره پرتغالی پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. اولین موفقیت او در اولین دوره حضورش در منچستریونایتد بود، در حالی که ۴ بار بعدی، با رئال به این مهم دست یافت.

دستگاه دروغ‌سنج دست رونالدو را رو می‌کند!

او همچنین در دوران حرفه‌ای‌اش پیراهن اسپورتینگ لیسبون، یوونتوس و النصر را به تن کرد و  با 140 گل، بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. او همچنین بیش از هر بازیکن دیگری در دیداراهای ملی مردان گلزنی کرده است (123) و 200 بازی ملی برای پرتغال دارد.

او به کشورش کمک کرد تا در سال 2016 قهرمان اروپا و در سال 2019 قهرمان لیگ ملت‌ها شود، اما هرگز جام جهانی را نبرده است. برخلاف رقیب همیشگی لیونل مسی که در سال 2022 این عنوان را هم به دست آورد. از او پرسیده شد که آیا این واقعیت او را آزار می‌دهد یا خیر و اکنون برای فهمیدن پاسخ او باید کمی صبر کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج