adexo3
۱۳۴۶۳۹۹
۴۰۲۸
۴۰۲۸
پ

پرسپولیس با چهره‌ای جدید مقابل النصر

پرسپولیس با چهره ای کاملا متفاوت قرار است مقابل تیم النصر عربستان صف آرایی کند و این تیم نسبت به آخرین باری که مقابل تیم النصر عربستان به میدان رفت تغییرات زیادی کرده است.

خبرورزشی: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ پرسپولیس برای آخرین بار به دیدار النصر عربستان رفت و از آن تاریخ تا به امروز ۲ سال و  ۱۰ ماه و ۲۲ روز می گذرد. نگاهی به آخرین ترکیب پرسپولیس مقابل النصر نشان می دهد طی این ۲ سال و اندی از یازده نفر حاضر در زمین تنها ۲ نفر باقی مانده اند و از میان بازیکنانی که به عنوان تعویضی وارد زمین شدند نیز تنها میلاد سرلک در اسکواد یحیی گل محمدی باقی مانده است. بقیه یا لژیونر شده اند یا به هر دلیلی در لیست جدا شده ها قرار گرفته اند.

ترکیب پرسپولیس در آخرین رویارویی مقابل النصر

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی (۱۱۴- علی شجاعی)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (۹۶- میلاد سرلک)، بشار رسن (۹۹ - مهدی شیری)، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی (۹۶- آرمان رمضانی)

مرور ترکیب پرسپولیس نشان می دهد این تیم طی همین دو سال و اندی با چه تغییرات زیادی مواجه شده است. آن هم درحالی که بسیاری از بازیکنان و مربیان و اهالی فوتبال تاکید دارند یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس ثبات در مدیریت و همین طور اسکواد تیمی است. درحالی که سرخ های تهرانی نه از نظر اسکواد تیمی بی تغییر بوده و نه از نظر مدیریت ثبات داشته اند.

مرور همین تصویر نشان می دهد به هیچ وجه ادعای ثبات در پرسپولیس منطقی و درست نیست. ناگفته پیداست که از آن مقطع تا به امروز نه تنها چند مدیرعامل در پرسپولیس آمده و رفته اند بلکه در ترکیب پرسپولیس نیز تغییرات بیش از اندازه بوده است.

پرسپولیس با چهره‌ای جدید مقابل النصر

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج