adexo3
۱۳۴۶۶۱۶
۱۵۶۹
۱۵۶۹
پ

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

اینترمیلان در خانه کالیاری موفق به کسب پیروزی ۲-۰ شد تا شروع خوبش در فصل جدید را ادامه دهد.

ورزش سه: اینترمیلان در خانه کالیاری موفق به کسب پیروزی ۲-۰ شد تا شروع خوبش در فصل جدید را ادامه دهد.

 اینتر هفته اول سری A را با پیروزی ۲-۰ مقابل مونزا آغاز کرد. این تیم امشب در اولین دیدار خارج از خانه فصل جدید به مصاف کالیاری در ورزشگاه اونیپول دوموس رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در شبی که هواداران کالیاری ورزشگاه را پر کرده بودند شروع بهتری نسبت به حریف داشتند. آنها از دقایق نخست با برنامه ظاهر شدند و خطراتی جدی روی دروازه کالیاری ایجاد کردند که حاصل آن ۲ گل در نیمه نخست بود.

لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۴ اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه کالیاری خلق کرد. شوت والی او از سمت چپ محوطه جریمه می رفت به یک گل زیبا منجر شود اما برخورد توپ به تیر دروازه کار را خراب کرد.

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

نراتزوری چهره تهاجمی خود را حفظ کرد و بالاخره در دقیقه 21 دروازه حریف را باز کرد. بازیکنان کالیاری در میانه میدان توپ را لو دادند و همین توپ به یک حمله کشنده بدل شد؛ مارکوس تورام در سمت راست توپ را به دنزل دامفریس پاس داد و این بازیکن با ضربه ای زمینی گل اول را برای اینتر به ثمر رساند.

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

کالیاری تنها سه دقیقه بعد از دریافت گل شانس جبران داشت اما ضربه سر لئوناردو پاولوتی از بالای دروازه به بیرون رفت. لائوتارو مارتینز که در بازی قبلی هر دو گل تیمش را زده بود در دقیقه 31 گل دوم نراتزوری را وارد دروازه میزبان کرد. او روی پاس فدریکو دی‌مارکو در سمت راست محوطه جریمه توپ را صاحب شد و با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه دوخت تا مهمان با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه دوم سعی داشتند با کنترل کار نتیجه را حفظ کرده و در صورت امکان از ضدحملات به گل های بعدی برسند. آنها در دقیقه 52 روی ضربه خطرناک تورام می توانستند برای سومین بار دروازه حریف را باز کنند ولی این ضربه جایی در چارچوب نداشت.

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

کالیاری که با تشویق هوادارانش کمی جلو کشیده بود در دقیقه 71 روی یک صحنه مشکوک می رفت صاحب ضربه پنالتی شود اما در میان اعتراض اعضای تیم میزبان داور اعتقادی به خطا نداشت و رای به ادامه بازی داد.

سه امتیاز به حساب افعی‌ها واریز شد

اینتر در دقایق پایانی برای جلوگیری از حملات تیم حریف جلو کشیده بود و در همین دقایق می توانست به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه کات دار هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 88 به تیر دروازه برخورد کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-0 به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان اینزاگی به روند خوب خود در فصل جدید ادامه دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج