۱۳۴۶۷۳۰
۱۹۹۶
۱۹۹۶
پ

بنگر: نیمکت‌نشینی گولسیانی کفران نعمت است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با فولاد صحبت کرد.

ایلنا: محسن بنگر در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس فصل را با دو برد خوب شروع کرد و توانست امتیازات کامل دو هفته اول را کسب کند ولی بدشانسی در دیدار با ذوب آهن مانع تکرار این اتفاق شد و دو امتیاز حساس را از دست دادند. پرسپولیس می‌توانست ذوب آهن را هم شکست دهد و با احترام به تیم خوب محمد ربیعی به نظرم پرسپولیس تیم برتر میدان بود.

وی افزود: پرسپولیس در چند نقطه دچار مشکلات و نواقصی است که برخی از آنها به کمبودهایی برمی‌گردد که به نقل و انتقالات و عدم جذب بازیکن مناسب در برخی از پست‌ها مربوط است و برخی دیگر از مشکلات هم به عدم آمادگی بازیکنانی است که در آن پست‌ها به میدان می‌روند. تیم‌های گل ‌محمدی معمولاً ابتدای فصل به این شکل عمل می‌کنند و رفته رفته تیم سرحال می‌شود و جان می‌گیرد.

بنگر با اشاره به نیمکت نشینی گولسیانی و عملکرد خوبش مقابل ذوب آهن توضیح داد: حضور همزمان سه مدافع میانی قدرتمند در تیم اتفاق خوبی است. ما در سپاهان هم چنین شرایطی داشتیم و من و سیدجلال و هادی عقیلی کنار هم بازی می‌کردیم و آقای قلعه‌نویی از هر سه نفر ما استفاده می‌کرد. نیمکت نشینی گولسیانی به نظرم کفران نعمت است و بازیکن به این با کیفیتی نباید بلا استفاده بماند. امیدوارم گل‌محمدی تدبیری در این خصوص بیاندیشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این هفته با فولاد خوزستان هم توضیح داد: نباید فریب نتایج فولاد را بخوریم. آنها تیم خوبی هستند و دست کم گرفتن آنها به خاطر نتایج چند هفته اخیر اشتباه است و ممکن است بتوانند پرسپولیس را غافلگیر کنند. فولاد تیم با کیفیتی است و نفرات خوبی هم در اختیار دارد و کادرفنی این تیم با تجربه هستند. پرسپولیس کار راحتی برابر آنها در اهواز ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج