اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۸۰۸
۱۸۵۲
۱۸۵۲
پ

خشم ستاره مراکشی از یونایتد؛ ما را مسخره کردید!

نمایندگان سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، از عملکرد منچستریونایتد و عدم ارائه پیشنهاد برای جذب او عصبانی هستند.

ورزش سه: اریک تن‌هاخ از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب امرابط داشت و از مدیران منچستریونایتد خواسته بود که هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن او در این تابستان اقدام کنند. 

باشگاه بارسلونا و ژاوی هم مشتاق جذب این بازیکن بودند اما او تصمیم داشت به منچستریونایتد ملحق شود تا فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و به همین دلیل حاضر به مذاکره با بارسا نشد. 

پیش از این گفته شده بود که این ستاره مراکشی مذاکراتی را از طریق مدیر برنامه‌هایش با مدیران یونایتد انجام داده و با آنها به توافق شخصی کامل رسیده و تنها ارائه پیشنهاد از سوی این باشگاه و توافق آنها با فیورنتینا برای انتقالش به اولدترافورد مانده است. 

خشم ستاره مراکشی از یونایتد؛ ما را مسخره کردید!

اما حالا رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که عدم ارائه پیشنهاد رسمی برای امرابط از سوی شیاطین سرخ باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او و خصوصا مدیر برنامه و نمایندگانش شده است. 

تنها سه روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی مانده است و به نظر می‌رسد که این مهلت برای ارائه پیشنهاد، انجام مذاکره، توافق و امضای قرارداد با فیورنتینا و این بازیکن خیلی زیاد نباشد و شاید شانس جدایی او از این باشگاه و حضورش در لیگ برتر انگلیس را به صورت کامل از بین ببرد. 

شرایط مالی باشگاه یونایتد و بودجه محدود آنها برای جذب بازیکن و همچنین موفق نشدن در فروش بازیکنانی چون هری مگوایر باعث شده که این شرایط به وجود بیاید. مصدومیت لوک شاو هم شرایط این تیم را بیش از پیش دشوار کرده و شاید آنها مجبور به جذب مدافع به جای این هافبک شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج